کد خبر : 1422208 | 25 خرداد 1396 ساعت 14:32 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم برای تیم مثمرثمر باشم؛

بازگشت محمود کریمی به سپاهان

محمود کریمی بازیکن سابق سپاهان با درخواست زلاتکو کرانچار به کادر فنی این تیم اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمود کریمی بازیکن سریع و تکنیکی سال های نه چندان دور سپاهان در برهه اول حضور زلاتکو کرانچار به عنوان دستیار این مربی فعالیت می کرد و با خروج کرانچار محمود کریمی هم طی سال های اخیر از فوتبال دور بود.


پس از بازگشت کرانچار به سپاهان این مربی خواهان بازگشت محمود کریمی به تیم شد. کریمی که در 6 دیدار انتهایی لیگ شانزدهم شرایط آغاز همکاری با طلایی پوشان را نداشت، با شروع تمرینات سپاهان که روز گذشته آغاز شد به کادر فنی زلاتکو کرانچار اضافه شد.

 

1205212


کریمی در حاشیه تمرین روز گذشته در مورد بازگشت خود به تیم پس از چند سال دوری گفت: « از نظر فنی از تیم دور بودم ولی من جزء خانواده سپاهان هستم. مدتی بازیکن سپاهان بودم و بعد مربی شدم و بعد هم هوادار و الان دوباره مربی شدم. با شناختی که از کرانچار داشتم دوباره به تیم برگشتم و امیدوارم برای سپاهان مثمرثمر باشم».


محمود کریمی همچنین در خصوص آماده‌سازی تیم فوتبال سپاهان برای حضور در لیگ هفدهم بیان کرد : «فکر می‌کنم سپاهان هنوز جای کار دارد تا شکل و شمایل یک تیم مدعی را به خود بگیرد؛ البته برای شروع خوب بود و امیدوارم سپاهان این فصل پایان خوبی هم داشته باشد».

دیدگاه‌ها