کد خبر : 1422339 | 26 خرداد 1396 ساعت 15:25 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

پالس های مثبت وراتی برای پیوستن به بارسا(عکس)

دو نشریه ورزشی چاپ بارسلونا تیتر یک شماره امروز خود را به مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن اختصاص داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی به گزینه خرید اصلی بارسا در نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است. ستاره ایتالیایی که از او به عنوان ژاوی آینده بارسا یاد می کنند.

وراتی این روزها در ایبیزا حضور دارد و خبرنگاران اسپورت و موندودپورتیوو نیز خودشان را به این جزیره زیبا رسانده اند تا تمام فعالیت های وراتی را به دقت زیر نظر داشته باشند.

چند روز پیش نشستی مهم بین ایجنت وراتی با مدیر ورزشی جدید پی اس جی در میلان برگزار شد و در آن جلسه، دوناتو دی کامپلی از تمایل وراتی برای جدایی صحبت کرد و قرار شده است که طی هفته های آتی، نشستی مستقیم بین بازیکن و ناصر الخلیفه، مالک پی اس جی برگزار شود که می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

 

 

1205322

 

 

طبق ادعای اسپورت، روز گذشته نشستی محرمانه بین نماینده بارسلونا و وراتی برگزار شد و این بازیکن پاسخ مثبت خود به پیشنهاد بارسا را اعلام کرده ولی او به لحاظ حرفه ای فعلا سکوت را ترجیح می دهد چرا که می داند هر قدم اشتباه ممکن است باعث ویرانی کاخ آرزوهایش شود.

موندودپورتیوو پا را حتی فراتر گذاشته و ضمن ملاقات با وراتی، عکسی از وی منتشر کرده که در آن، ستاره ایتالیایی نسخه ای جدید از موندوپورتیوو را در دست دارد.

وراتی به موندو گفته است که فعلا نمی تواند هیچ حرفی در مورد آینده خود بزند.

دیدگاه‌ها