کد خبر : 1422386 | 26 خرداد 1396 ساعت 18:43 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

دجورجی: باید ایران را شکست بدهیم

سرمربی تیم ملی لهستان پس از شکست برابر روسیه گفت: خیلی خیلی از عملکرد بازیکنانم نا امید شدم چون به شکل بدی مقابل هوادارانمان شکست خوردیم.

دجورجی: باید ایران را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، تیم ملی والیبال لهستان شب گذشته در مقابل 8500 تماشاگر سالن «اسپورتووا اسپودک» با نتیجه 3 بر صفر از میهمان خود، روسیه شکست خورد. این بازی که با برتری مطلق روس‌ها در دفاع و سرویس همراه بود فقط 94 دقیقه طول کشید.

فردیناندو دجورجی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی لهستان در مورد این نتیجه گفت: خیلی خیلی از عملکرد بازیکنانم نا امید شدم. به شکل بدی مقابل هوادارانمان شکست خوردیم. بازی ما خیلی بد بود و عذری برای آن وجود ندارد. تلاش ما این است که این شکست را فراموش و سعی کنیم برنده بازی بعدی مقابل ایران باشیم.

ماتیوژ بینیک، مدافع وسط تیم ملی لهستان نیز گفت: روسیه به ما اجازه هیچ کاری نداد. نمی‌خواستیم که این طور بازی کنیم. هواداران لهستان، جو بسیار خوبی در سالن راه‌ انداخته بودند و ما باید از آنها عذرخواهی کنیم. حالا همه چیز دست خودمان است تا به فینال برسیم.

سرگئی شلیاپنیکوف، سرمربی تیم ملی روسیه بعد از این پیروزی ارزشمند اظهار داشت: برخی بازیکنان ما پیش از این بازی بیمار بودند و ما با درمان آنها توانستیم برنده مسابقه مقابل لهستان باشیم. همیشه به بیشترین تعداد پیروزی ممکن فکر می‌کنیم و کاملاً روی مسابقه تمرکز داریم.

روسیه در بازی بعدی خود از ساعت 19:55 فردا شنبه به مصاف آمریکا می‌رود و تیم ملی لهستان از ساعت 22:50 فردا با لهستان روبه‌رو می‌شود.

دیدگاه‌ها