کد خبر : 1422632 | 28 خرداد 1396 ساعت 09:56 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی کامرون - شیلی

دو تیم کامرون و شیلی، امشب در ورزشگاه اوتکرایته شهر مسکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کامرون - شیلی

به گزارش "ورزش سه"، کامرون که موفق به کسب قهرمانی جام ملت های آفریقا شد، تیم جوانی را راهی این تورنمنت کرده و امیدوار است که بتواند با این تیم جوان تاریخ سازی کند.

در سوی دیگر، شیلی در دو دوره پیاپی کوپا آمه ریکا که در سال 2015 و 2016 برگزار شد ، با شکست آرژانتین در هر دو فینال موفق به کسب قهرمانی شد و حالا امیدوار برای قهرمانی پا به این رقابت ها گذاشته است. هر چند که یکی از قهرمانی  موفقیت ها خورخه سامپائولی حاصل شد و خوان آنتونیو پیزی، سرمربی فعلی شیلی موفق شد جام دوم را کسب کرده و حالا به دنبال کسب قهرمانی در این رقابت هاست. این اولین حضور شیلی در این رقابت ها خواهد بود.

 

1205524

 

نگاه ها در شیلی به الکسیس سانچز، مهاجم این تیم است که پس از یک فصل عالی در آرسنال، خود را آماده حضور در این دیدار می‌کند. او با دو پاس گلی که در دیدار دوستانه مقابل رومانی برای هم تیمی هایش ارسال کرد، با فرمی عالی پا به این رقابت ها می‌گذارد. با این حال او اخیرا دچار مصدومیت شده و احتمال غیبتش در این بازی وجود دارد و هواداران امیدوارند مشکلش جدی نباشد.

 

کامرون نیز پیش از این رقابت ها دو دیدار دوستانه برگزار کرد و در بازی اول موفق شد 1-0 مراکش را شکست دهد ولی در بازی دوم 4-0 مقابل کلمبیا شکست خورد و این نتیجه شاید ضعف آنها نسبت به تیم های آمریکا جنوبی را نشان می‌دهد. دو تیم یک بار در سال 98 به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1205525

دیدگاه‌ها