کد خبر : 1422928 | 29 خرداد 1396 ساعت 16:20 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه جالب نظرسنجی آس در مورد رونالدو

اکثریت هواداران رونالدو رفتار اخیر رونالدو و تهدید او به جدایی را درک نمی کنند.

نتیجه جالب نظرسنجی آس در مورد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، خبر جنجالی روزنامه‌ A Bola درباره جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید هم چنان موضوع اصلی رسانه‌های اسپانیا و جهان است.

به نوشته روزنامه‌ پرتغالی این بازیکن به خاطر متهم شدن به فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی ناراحت است و می‌خواهد ‌اسپانیا را ترک کند. هنوز مهاجم پرتغالی این موضوع را به صورت رسمی اعلام نکرده است. او حتی در مصاحبه دیروز پس از دیدار پرتغال و مکزیک در جام کنفدراسیون‌ها به این موضوع اشاره نکرد.

 

 

1205654

 

 

سایت آس پس از انتشار خبر روزنامه‌ A Bola یک نظرسنجی گذاشت و از هواداران رئال مادرید پرسید که آیا عصبانیت رونالدو قابل درک است؟ 81 درصد (7512 رای) دلیل او را درک نمی‌کنند و تنها  19 درصد به مهاجم پرتغالی حق می‌دهند.

 

دیروز پاکو گونسالس در برنامه  Tiempo de Juegosمصاحبه تلفنی رونالدو و زین الدین زیدان را فاش کرد. رونالدو در مکالمه با زیدان تایید کرد که می‌خواهد از ‌اسپانیا برود چون مطبوعات سعی می‌کنند او را مجرم نشان دهند و هنوز از هیچ باشگاهی هیچ پیشنهاد رسمی نداشته است.

از طرفی مارتین لیبرمن، روزنامه‌نگار آرژانتینی و دوست صمیمی رونالدو دیروز به دفاع از این بازیکن پرداخت و نوشت:« رونالدو اتهام فرار مالیاتی را ناعادلانه می‌داند. او منتظر واکنش رییس باشگاه است اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.»

دیدگاه‌ها