کد خبر : 1423094 | 30 خرداد 1396 ساعت 15:22 | 70K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان قید مدافع برزیلی را نمی‌زند؛

پلن ب استقلال برای امضای قرارداد با رابسون

باشگاه استقلال تصمیم دارد تا در صورت عدم توافق با باشگاه باهیا مدافع برزیلی این تیم را در نیم فصل به ایران بازگرداند.

پلن ب استقلال برای امضای قرارداد با رابسون

به گزارش "ورزش سه"، رابسون جانواریو در اولین فصل حضور در استقلال یکی از ستون های تیم منصوریان بود و در اکثریت دیدارها با اعتماد کادرفنی در ترکیب اولیه این تیم قرار گرفت. مدافع جوان و برزیلی استقلالی ها اما در پایان فصل با توجه به پایان قرارداد قرضی خود راهی برزیل شد اما استقلالی ها همچنان به دنبال جذب این بازیکن برای فصل پیش رو هستند.


افتخاری و توفیقی برای جذب این بازیکن از هفته های گذشته مذاکراتی را با باشگاه برزیلی داشتند اما هنوز درباره ی این بازیکن به توافقات نهایی دست پیدا نکردند. با این وجود اما آبی ها همچنان از جذب رابسون برای لیگ هفدهم نا امید نیستند.


قرارداد رابسون در نیم فصل فوتبال ایران با تیم باهیا به پایان می رسد و این بازیکن می تواند در ژانویه این تیم برزیلی را ترک کند. استقلالی ها تصمیم دارند تا در صورت عدم موفقیت در جذب این بازیکن برای ابتدای فصل، با رابسون برای حضور در استقلال از نیم فصل توافق کنند. در این صورت استقلالی ها نیازی به دریافت رضایت نامه ی باشگاه برزیلی ندارند و با توافق با این مدافع جوان برزیلی می توانند از نیم فصل لیگ برتر او را در اختیار داشته باشند.


استقلال در نیم فصل دوم بازی های حساس و فشرده ای در لیگ برتر و به ویژه مسابقات آسیایی پیش رو دارد و این موضوع می تواند تصمیم منطقی استقلالی ها را برای جذب این بازیکن در نیم فصل لیگ برتر توجیه کند.

دیدگاه‌ها