کد خبر : 1423206 | 31 خرداد 1396 ساعت 10:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی روسیه - پرتغال

دو تیم روسیه و پرتغال، امروز در ورزشگاه اوتکریتیه شهر مسکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی روسیه - پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که روسیه در اولین بازی خود در این رقابت ها موفق به کسب پیروزی مقابل نیوزلند شده و در سوی دیگر، پرتغال با نتیجه 2-2 مقابل مکزیک متوقف شده است. در حالیکه روسیه روی کاغذ هیچ شانسی برای امتیاز گرفتن از پرتغال ندارد ولی هیچ دیداری روی کاغذ انجام نشده و تمام معادلات در داخل زمین دچار تغییر می‌شوند.

 

1205941

 

 

روسیه مقابل نیوزلند با انجام یک بازی یک طرفه موفق شد با 2 گل حریف را شکست داده و پیروز شود ولی مطمئنا در این دیدار، شرایط کاملا تغییر خواهد داشت. سیستم 2-3-5 آنها کمک می‌کند که با تعدد بازیکن، مقابل رونالدو و هم تیمی هایش مقاومت کنند و مانع پاس کاری و موقعیت سازی آنها شوند.فدور اسمولوف، مهاجم تیم ملی روسیه امید زیادی به این بازی دارد و از آنجا که خط دفاعی پرتغال قدرت چندانی ندارد، امیدوار است با تغذیه مناسب از سوی هم تیمی ها در این بازی موفق ظاهر شود.

 

در سوی دیگر، فرناندو سانتوس در اولین بازی آندره سیلوا و نانی را روی نیمکت گذاشت ولی سیلوا با به میدان آمدن نشان داد که چه آمادگی بالایی دارد. حال باید دید که آیا امروز، سرمربی پرتغالی او را از ابتدا در ترکیب کنار رونالدو قرار خواهد داد یا باز هم از روی نیمکت باید بازی را تماشا کند. هر چند که خط میانی پرتغال پرمهره و قدرتمند است ولی خط دفاع این تیم کاملا وابسته به په په است و هر اشتباهی از سوی او منجر به گل خوردن رئال می‌شود.

 

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 2 پیروزی برای روسیه و 2 پیروزی برای پرتغال و 1 تساوی به دست آمده است. آخرین تقابل دو تیم را روسیه با برتری 1-0 به پایان رسانده است. دو تیم مصدوم و محرومی برای این بازی ندارند و با ترکیب اصلی خود ظاهر می‌شوند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1205940

دیدگاه‌ها