کد خبر : 1423279 | 31 خرداد 1396 ساعت 15:30 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوگاری:

وراتی هرچه هست به جز یک بازیکن بزرگ!

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه که سابقه یک فصل بازی برای بارسا را هم در کارنامه دارد، سیاست آبی اناری ها برای جذب وراتی را زیر سئوال برد.

وراتی هرچه هست به جز یک بازیکن بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، وراتی به هدف اول بارسا برای تقویت خط میانی این تیم بدل شده است. ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن خود نیز علاقمند است تا به بارسا بپیوندد با این حال مدیران پی اس جی تمایلی به مذاکره با بارسا نشان نداده اند.

رسانه های بارسلونا ادعا کرده اند که وراتی با بارسلونا به توافق نهایی دست یافته ولی مذاکرات بین دو باشگاه به دلیل مخالفت پاریسی ها هنوز شروع نشده است. بارسا رقمی بین 70 تا 80 میلیون یورو برای جذب وراتی هزینه خواهد کرد.

 

 

1205992

 

 

دوگاری اما این همه تلاش بارسا برای جذب وراتی را درک نمی کند.

او به رادیو مونته کارلو گفت:« واقعا شگفت زده شده ام چون وراتی هر چه هست به جز یک بازیکن بزرگ. او البته بازیکن خوبی است ولی واقعا چه کار مهمی در این فوتبال انجام داده است؟ هر 6 ماه یک بار تقاضای افزایش حقوق می کند در حالی که اغلب مصدوم است. سبک زندگی خصوصی او هم جالب نیست. با عملکردی که در این چند سال داشته، بهتر است  به جای اینکه به بارسا برود، در پی اس جی بماند.»

 

مدیر برنامه های وراتی هم در پاسخ به دوگاری در توئیتر خود نوشته است:« دوگاری عزیز، در ایتالیا شما را با میهمانی های شبانه تان به یاد می آورند تا به عنوان یک فوتبالیست.»

دیدگاه‌ها