کد خبر : 1423336 | 31 خرداد 1396 ساعت 20:21 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرتغال مقابل روسیه با گلزنی رونالدو

تیم ملی پرتغال با گلزنی کریس رونالدو موفق شد در جام کنفدراسیون ها، روسیه میزبان را 1-0 شکست بدهد.

پیروزی پرتغال مقابل روسیه با گلزنی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پرتغالی ها که در دیدار اول مقابل مکزیک با تساوی 2-2 متوقف شده بودند، در دیدار امشب توانستند تیم میزبان را از پیش رو بردارند و به صدر جدول گروه A صعود کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 8، روی یک ارسال، رونالدو پرتغال را پیش انداخت.

 

روی ارسال عالی رافائل گریرو از سمت راست محوطه جریمه روسیه بود که توپ روی تیر دوم به کریس رونالدو رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

 

 

1206039

 

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و البته این تیم روسیه بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت ولی باز هم  بازیکنان پرتغال موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ از جمله در دقیقه 32 که حرکت عالی رونالدو، او را با آکینفیف تک به تک کرد ولی دروازه بان روسیه با حضور به موقع توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

در ادامه هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند که تبدیل به گل نشد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را پرتغال بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 برتری این تیم دو برابر شود اما باز هم این آکینفیف بود که با واکنش مناسب، مانع از گلزنی آندره سیلوا شد.

در ادامه روند بازی تغییر چندانی نکرد و هرچند تیم میزبان تلاش می کرد به گل تساوی برسد اما این شاگردان فرناندو سانتوس بودند که شانس های گلزنی به مراتب بهتری ایجاد کردند اما کم دقتی در زدن ضربات آخر و واکنش های خوب آکنیفیف، مانع از رسیدن آنها به گل شد.

در وقت های تلف شده بازی روسیه می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه سر ژیکیا را پاتریسیو مهار کرد تا پرتغال با همان تک گل نیمه اول به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها