کد خبر : 1425220 | 12 تیر 1396 ساعت 17:45 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

بتیس و تایید علاقه بارسلونا برای جذب سبایوس

لورنزو سرافرر، مدیر ورزشی بتیس امروز تایید کرد که بارسلونا برای جذب دنی سبایوس ابراز تمایل کرده است.

بتیس و تایید علاقه بارسلونا برای جذب سبایوس

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش مراسم معارفه کریستین تیو در باشگاه بتیس برگزار شد اما حتی این انتقال مهم هم باعث نشد تا خبرنگاران از رئیس و نیز مدیر ورزشی بتیس سوالاتی راجع به سبایوس نپرسند.

 

سبایوس که فصل درخشانی را پشت سر گذاشته بود، چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن رقابت های زیر 21 سال اروپا برگزیده شد. او مدتها مورد علاقه رئال قرار داشت و حالا بارسلونا را نیز علاقمند به خود می بیند.

 

 

1207580

 

 

گفته می شود که فردا نشستی بین مدیران رئال مادرید و بتیس در مورد سبایوس برگزار خواهد شد و چهارشنبه نیز نشست مشابهی بین مدیران بارسلونا و بتیس پیش بینی شده است.

 

رئیس باشگاه بتیس در همین رابطه گفت:« در برنامه های من چنین نشست هایی پیش بینی نشده و آنها را تکذیب می کنم.»

 

سرافرر، مدیر ورزشی بتیس هم گفت:« پس از فینال جوانان اروپا با سبایوس صحبت کردم و به او دلداری دادم. او تورنمنت فوق العاده ای را سپری کرد و معتقدم شکست در فینال برای او درس بزرگی خواهد شد. در مورد آینده حرفی زده نشد ولی مربی تیم قرار است امروز و فردا جلسه ای با او برگزار کرده و امیدوارم متقاعد شود در جمع ما بماند.»

 

بارسلونا:« بله، مسئولان بارسا با من تماس گرفتند و در مورد سبایوس سوال کردند. به آنها اطلاعاتی که نیاز داشتند را دادم. بارسلونا تمایل به جذب سبایوس دارد ولی ما امیدواریم او نه تنها یک فصل که سال های زیادی در بتیس بماند.»

دیدگاه‌ها