کد خبر : 1425465 | 14 تیر 1396 ساعت 11:10 | 68.6K بازدید | 2 دیدگاه

عملکرد خریدهای تازه‌وارد ‌پرسپولیس در دیدار تدارکاتی

با برگزاری دیدار تدارکاتی روز گذشته، برانکو خریدهای تازه‌ی خود را برای فصل هفدهم محک زد؛ البته در پایان بازی و در گفتگو با اصحاب رسانه از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

عملکرد خریدهای تازه‌وارد ‌پرسپولیس در دیدار تدارکاتی

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی و گادوین منشا چهار خرید اصلی پرسپولیس در فصل جدید محسوب می‌شوند که برانکو ایوانکوویچ در دیدار تدارکاتی روز گذشته آنها را مورد تست و ارزیابی قرار داد.


از این جمع تنها شجاع خلیل زاده مجوز بازی 90 دقیقه را کسب کرد و به دیگر بازیکنان 45 دقیقه فرصت رسید تا اولین تجربه خود با پیراهن این تیم را پشت سر بگذارند.

 

1207745


شجاع خلیل زاده، مدافع میانی فصل گذشته سپاهان در این دیدار در کنار سیدجلال حسینی نیمه اول را استارت زد و هرچند این تیم در 45 دقیقه ابتدایی اسیر انگیزه و آمادگی بالاتر امیدهای خود قرار گرفت؛ اما بازی کم نقصی به نمایش گذاشت. سرعت بالای این بازیکن در فاز دفاعی چیزی بود که برانکو به آن نیاز داشت و شماره سه تازه‌وارد سرخپوشان در غیاب محمد انصاری به خوبی آن را به اجرا گذاشت. خلیل‌زاده که از فاکتور عملکرد مناسب در ضربات سر نیز به خوبی بهره می‌برد، در فاز تهاجمی بارها به دنبال دستیابی به گل بود که البته در این راه ناکام ماند. 

 

1207748

 

شایان مصلح نیز در این بازی 45 دقیقه فرصت یافت و یک ضربه سرش نیز با بدشانسی به تیرک دروازه حریف برخورد کرد تا از ثبت اولین گل غیررسمی‌اش با پیراهن این تیم ناکام بماند. مصلح که جزو پر سر و صداترین خریدهای این تیم به دلیل مسائل مربوط به مذاکره‌اش با استقلال محسوب می‌شود، در نیمه دوم جانشین حسین ماهینی شد تا کاپیتان دوم پرسپولیس را به عنوان جدی‌ترین رقیب خود ببیند. او البته با فرارها و حرکات پا به توپ خود توانست بخش زیادی از خواسته‌های برانکو را برآورده کرده و عملکرد قابل قبولی به جا بگذارد.

 

1207751

 

سیامک نعمتی را می‌توان بهترین بازیکن دیدار تدارکاتی روز گذشته در جمع بازیکنان تازه وارد قلمداد کرد. طبق پیش بینی‌ها او با حرکات تکنیکی و قدرت پاسوری و گلزنی‌اش مهره‌ای قابل اتکا برای برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود که در 45 دقیقه‌ای که از حضورش در ترکیب گذشت توانست ضمن ایجاد فرصت‌های مطلوب یک گل نیز برای این تیم به ثبت برساند. شماره 88 جدید پرسپولیس البته کار سختی با توجه به هماهنگی بالای خط میانی این تیم برای دستیابی به جایگاه اصلی پیش رو دارد.

 

1207747

 

گادوین منشا، مهاجم نیجریه و پرادعای پرسپولیس نیز روز گذشته فرصتی 45 دقیقه ای در ترکیب این تیم برابر امیدهای این تیم به دست آورد. نفر دوم جدول گلزنان فصل گذشته که تا روزهای پایانی مدعی کسب عنوان آقای گلی بود، در بازی روز گذشته بارها تلاش نافرجامی برای ثبت گل در ترکیب این تیم داشت و چندین بار با ضربات سر و شوت قصد گلزنی مقابل هوادارانی داشت که به شدت او را مورد تشویق قرار می‌دادند. او البته کاملا مشخص بود که از آمادگی فصل گذشته فاصله دارد و باید همچنان تمرینات فشرده‌ای برای دستیابی به روزهای اوج گذشته پشت سر بگذارد.

 

1207749


بهترین عملکرد پرسپولیس در بازی روز گذشته مربوط به 45 دقیقه بود. جایی که نفرات جوان این تیم به ترکیب اضافه شدند و توانستند شکست نیمه اول را با برتری 5 گله در نیمه دوم جبران کنند. برترین چهره‌های نیمه دوم را می‌توان حمید طاهرخانی، احسان علوان زاده و سعید حسین پور دانست. بازیکنانی که با حرکات پا به توپ خود شور و شعف و امیدواری زیادی بین هواداران ایجاد کردند. در این میان عملکرد احسان حسینی نیز جالب توجه بود. بازیکن جوان سرخپوشان در نیمه دوم با حرکتی پا به توپ و عبور از چند بازیکن حریف در نهایت ضربه‌اش را وارد دروازه‌ی امیدها کرد.

 

1207746


برانکو ایوانکوویچ با ترکیبی که در اختیار دارد به نظر می‌رسد همچنان از نظر مهره‌ای و با وجود تقویتی که صورت گرفته، یکی از تیم‌های هیجان انگیز فصل آینده فوتبال ایران را به خود اختصاص دهد و همه بازیکنان این تیم در انتظار شروع فصل هفدهم و نمایش توانایی‌های خود هستند.

 

1207752

دیدگاه‌ها