کد خبر : 1425524 | 14 تیر 1396 ساعت 15:50 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

توافق مشروط پدیده اسپانیایی با رئال مادرید

دنی سبایوس، این روزها به سوژه نقل و انتقالاتی شماره یک فوتبال اسپانیا بدل شده است.

توافق مشروط پدیده اسپانیایی با رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس، با درخشش در رقابت های زیر 19 ساله های اروپا در سال 2015 به شهرت رسید و رئال تلاش داشت تا او را به خدمت بگیرد ولی در نهایت سبایوس ترجیح داد با بتیس قرارداد امضا کند.

او در دو فصل گذشته همواره یکی از سه ستاره برتر بتیس بوده و در نهایت با درخشش در یورو زیر 21 ساله ها و انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت، یک بار دیگر علاقه رئال مادرید را به خود جلب کرد؛ اما این بار بارسلونا هم به جمع تیم های خواهان او اضافه شده است.

 

 

1207806

 

 

در بارسلونا بر این عقیده اند که سبایوس به بارسا علاقه دارد و در مادرید از توافق او با رئال نوشته اند.

خود بازیکن روز گذشته پس از نشست با مسئولان بتیس اعلام کرد که به دو هفته زمان برای فکر کردن نیاز دارد اما شب گذشته آس مدعی شد که سبایوس تصمیم خود برای پیوستن به رئال را گرفته و در 48 ساعت آینده اگر پیبشنهاد بارسلونا او را اغوا نکند، به رئال خواهد پیوست.

 

 

1207807

 

 

امروز مارکا نیز تیتر یک خود را به توافق مشروط سبایوس با رئال اختصاص داده است. به ادعای این منبع معتبر، سبایوس منتظر جدایی موراتا و خامس است تا جای خالی برای او در ترکیب رئال باز شود ضمن اینکه او اعلام کرده است که حاضر نیست پس از پیوستن به رئال، به صورت قرضی یک سال برای بتیس بازی کند. 

مسئولان بارسا اما به سبایوس وعده داده اند که فصل بعد یک بازیکن مهم برای والورده خواهد بود و حتی بارتومئو، رئیس بارسا خود شخصا به صورت تلفنی با سبایوس صحبت کرده است.

مسئولان رئال پس از آگاهی ار تحرکات جدی بارسلونا در نهایت تغییر عقیده داده و به سبایوس اعلام کردند که قرار نیست به صورت قرضی راهی تیمی دیگر شود و روی او به صورت جدی حساب باز کرده اند.

 

از قرائن پیداست که تا 48 ساعت آینده تکلیف این پدیده 20 ساله مشخص خواهد شد. فعلا شانس رئال بیشتر است ولی ممکن است اتفاقات دیگری در ساعات آینده رخ بدهند.

دیدگاه‌ها