کد خبر : 1426036 | 17 تیر 1396 ساعت 14:57 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

امیدواری حیرت انگیز بارسا به جذب وراتی

مارکو وراتی شب گذشته با عذرخواهی از مسئولان پاری سن ژرمن، از تمایلش برای ادامه حضور در این باشگاه خبر داد.

امیدواری حیرت انگیز بارسا به جذب وراتی

به گزارش "ورزش سه"، وراتی با اختلاف، گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط میانی محسوب می شود ولی به نظر می رسد که جذب وی به بن بست خورده باشد.

 

پس از اظهارنظر عجیب دوناتو دی کامپلی(ایجنت بازیکن) مبنی بر اینکه ستاره ایتالیایی به زندانی امیر قطر بدل شده، وراتی در مصاحبه ای از مسئولان پی اس جی عذرخواهی کرد و عنوان داشت:« چند روز دشواری را پشت سر گذاشتم. من اظهار نظر مدیر برنامه هایم را دیدم و مایلم به همه بگویم که این صحبت ها بازتاب فکر یا نظرات من نیست.

 

 

1208038
 

 

از همه اعضای باشگاه، رئیس، بازیکنان و هواداران عذرخواهی می کنم. از اینکه اینجا هستم، خیلی خوشحالم. اکنون به تمرینات برگشتم و آماده ام که دوباره کارم را شروع کنم. می دانم که باشگاه به من اطمینان دارد و می خواهم بار دیگر عذرخواهی کنم. من برای پاری سن ژرمن احترام زیادی قائلم و اگر بازیکن کنونی هستم، به لطف این باشگاه است.
 
به همین دلیل است که عمیقا ناراحت هستم. این اظهارنظر متعلق به من نبود. من یک اشتباه بزرگ انجام دادم و امیدوارم دیگر تکرار نشود. اکنون همه ما روی کارمان تمرکز داریم و مانند همیشه، هرکاری بتوانم برای باشگاه انجام می دهم.»

 

 

1208241

 

 

پس از این مصاحبه، نشریات اسپانیایی از بسته شدن پرونده وراتی خبر دادند ولی موندودپورتیوو امروز به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر داده است که جذب وراتی هنوز در دستور کار بلوگرانا قرار دارد و بارسلونا امیدوار است که در 7 هفته پیش رو بتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

موندودپورتیوو از این مصاحبه وراتی به عنوان بخشی از استراتژی جدایی وی تعبیر کرده و نوشته است که ستاره ایتالیایی با فشار ناصر الخلیفی عذرخواهی کرده و می دانست که در صورت عدم عذرخواهی، احتمال جدایی او به صفر خواهد رسید. سیاست بارسلونا و وراتی در حال حاضر حرکت با چراغ های خاموش است تا به تدریج مدیر قطری پی اس جی برای نشستن پای میز مذاکره انعطاف به خرج دهد.

دیدگاه‌ها