کد خبر : 1426212 | 18 تیر 1396 ساعت 12:28 | 33.9K بازدید | 2 دیدگاه

درخشان: وقتی طارمی دلش نیست برود بهتر است

سرمربی سابق پرسپولیس با اعلام اینکه باشگاه باید تصمیم قاطعی در خصوص مهدی طارمی بگیرد، جدایی او را با توجه به سود مالی برای باشگاه مثبت می‌داند.

درخشان: وقتی طارمی دلش نیست برود بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط نقل و انتقالات در این باشگاه می‌گوید: تیم خوبی بسته شده و با حفظ استخوان‌بندی خود، نقاط ضعفش را هم پوشش داده و بازیکنان خوبی جذب کرده که به این تیم در دفاع از عنوان قهرمانی کمک می‌کند و در آسیا هم می‌تواند به مسیر موفق خود ادامه دهد.


وی در مورد وضعیت مهدی طارمی و اصرارش به جدایی از جمع سرخپوشان گفت: من نمی‌دانم باشگاه چرا در مورد این بازیکن انقدر تعلل می‌کند. وقتی بازیکنی دلش با تیم نیست نمی‌توان او را به زور نگه‌ داشت و در این صورت او نمی‌تواند کیفیت همیشگی خودش را ارائه دهد. قرارداد طارمی سال دیگر تمام می‌شود و اگر امسال او را نفروشند سال دیگر به صورت بازیکن آزاد جدا می‌شود. بهتر است او را با مبلغ خوبی به فروش برسانند تا از طریق آن سود مالی عاید باشگاه شود.


سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: نمی‌دانم چرا برخی از پیشکسوتان پرسپولیس علیه طارمی موضع گرفته‌اند. این موضوع طبیعت فوتبال است که بازیکن پیشرفت می‌کند و به دنبال شرایط بهتر است. خیلی بازیکنان بزرگی در تاریخ پرسپولیس حضور داشتند که از این تیم جدا شده و به تیم‌های دیگر رفته‌اند. ضمن اینکه در فوتبال روز دنیا نمی‌توان گفت بازیکن به تیم دینی دارد و باید آن را ادا کند.


درخشان با اشاره به وضعیت پرسپولیس پس از جدایی طارمی خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نبود طارمی متضرر نمی‌شود. گادوین منشا که خریداری شده و بازیکن خوبی است و می‌تواند جای او را پر کند. اگر هم نگرانی وجود دارد می‌شود یک مهاجم دیگر در کنار او خرید تا این خلاء به خوبی پر شود.


وی با اشاره به وضعیت رامین رضاییان هم گفت: در شأن بازیکن تیم ملی ما نیست که در لیگ بلژیک بازیکن تستی شود. او فصل گذشته هم در شرایط بدی تصمیم گرفت به ریزه اسپور برود که تصمیم اشتباهی بود ولی از آن درس نگرفت و دارد همان راه را می‌رود. اروپا رفتن خوب است ولی نه در چنین شرایطی.


سرمربی سابق پرسپولیس در مورد پیشنهاد استقلال برای جذب رضاییان عنوان کرد: از این جهت رامین تصمیم خوبی گرفت که به استقلال نرفت. جابجایی بازیکن بین این دو تیم مخصوصاً بازیکنان مطرح معمولاً عاقبت خوبی برای آن بازیکن ندارد و رضاییان نمی‌توانست زیر فشاری که در صورت رفتن به استقلال در آن قرار می‌گرفت دوام بیاورد.


درخشان در پایان گفت: در کل وضعیت پرسپولیس را خوب می‌بینم. اگرچه سپاهان و استقلال هم خوب خرید کرده‌اند ولی پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ است و در آسیا هم می‌تواند به فینال راه پیدا کند و حتی قهرمان آسیا شود.

دیدگاه‌ها