کد خبر : 1426458 | 19 تیر 1396 ساعت 13:37 | 57.5K بازدید | 1 دیدگاه

روز بزرگ تئو و سبایوس در مادرید

امشب، رونمایی از دو خرید جدید رئال

امروز رئال مادرید از یکی از خریدهای تابستانی اش رونمایی خواهد کرد و یک بازیکن نیز تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت تا سپس قراردادی رسمی با کهکشانی ها امضا کند.

امشب، رونمایی از دو خرید جدید رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل نقل و انتقالات را به خوبی آغاز کرد و به نظر می رسد که تنها در جستجوی جذب یک بازیکن دیگر باشد(امباپه).

 

 

1208568

 

 

دو ماه پیش بود که رسانه های اسپانیایی خبر از توافق بین رئال و تئو هرناندز، مدافع اتلتیکو که قرضی برای آلاوس بازی می کرد، دادند. هفته گذشته باشگاه اتلتیکو نیز رسما اعلام کرد که با جدایی تئو موافقت کرده است.

دفاع چپ فرانسوی 19 ساله، امروز صبح در کلینیک رئال حاضر شد و تست های پزشکی را پشت سر گذاشت. او قرار است ساعت 22 امشب در برنابئو به هواداران معرفی شود.

 

 

1208569

 

 

دیگر بازیکنی که امروز در کلینیک رئال حاضر خواهد شد، سبایوس نام دارد. بهترین بازیکن جوانان اروپا که در دو فصل گذشته برای بتیس باز می کرد، دو روز پیش با رئال به توافق رسید و امروز رسما قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

هافبک خوش تکنیک 20ساله که از او به عنوان جانشینی برای مودریچ در آینده ای نه چندان دور یاد می شود، به زودی به هواداران معرفی خواهد شد. او شب گذشته با پروازی اختصاصی از خرز به مادرید آمد و پس از امضای قرارداد بار دیگر راهی تعطیلات خواهد شد. سبایوس از 11 روز دیگر به تمرینات رئال در امریکا اضافه می شود.

دیدگاه‌ها