کد خبر : 1426459 | 19 تیر 1396 ساعت 14:52 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

چرا بارسا در جذب پائولینیو تعلل می کند؟

بارسا در انتظار فرصتی مناسب برای پاسخ به رئال

پیوستن سبایوس به رئال مادرید به مذاق مدیران بارسا خوش نیامده و آنها در انتظار فرصتی مناسب برای نشان دادن بهترین واکنش به این موضوع هستند.

بارسا در انتظار فرصتی مناسب برای پاسخ به رئال

به گزارش "ورزش سه"، امروز شاهد دو واکنش متفاوت از دو نشریه اصلی بارسلونا بودیم.

 

 

1208258

 

 

اسپورت از تلاش دوباره بارسا برای جذب پائولینیوی برزیلی خبر داده(بارسلونا تاکنون دو پیشنهاد برای جذب پائولینیو ارائه داده که هر دو رد شده اند و گویا این بار پیشنهاد آنها 25+2 میلیون یورو خواهد بود) ولی موندودپورتیوو ادعا کرده است که مدیران بارسا فعلا جذب پائولینیو را متوقف کرده و در انتظار روشن شدن وضعیت وراتی هستند.

به ادعای این منبع، بارسلونا هیچ عجله ای برای جذب هافبک برزیلی گوانگژو ندارد چرا که پس از پیوستن سبایوس به رئال، جذب پائولینیو نمی تواند پاسخ مناسبی از سوی آبی اناری ها باشد.

 

 

1208570

 

 

پائولینیو هرچند در تیم ملی برزیل جایگاه ثابتی دارد ولی سن تقریبا بالای او(29) و همچنین حضورش در لیگ سطح پایین چین، هرگز هواداران بارسا را قانع نخواهد کرد. در بارسلونا بسیار امیدوار بودند تا دنی سبایوس به عنوان یک هافبک جوان و آینده دار به خدمت گرفته شده و در آینده ای نزدیک بتواند جانشین اینیستا شود اما او در نهایت رئال را ترجیح داد. به همین دلیل جذب پائولینیو نمی تواند پاسخ مناسبی به خرید جدید کهکشانی ها باشد.

 

از سوی دیگر فصل نقل و انتقالات در چین 6 روز دیگر به اتمام می رسد و پائولینیو با علم به این موضوع دوست دارد هر چه زودتر به بارسلونا ملحق شود چرا که در غیر این صورت گوانگژو فرصتی برای پیدا کردن جانشین او نخواهد داشت و جدایی اش بسیار پیچیده می شود.

 

باید دید در نهایت ادعای اسپورت به واقعیت نزدیک تر است یا موندودپورتیوو.

 

 

1208572

 

1208571

 

دیدگاه‌ها