کد خبر : 1426516 | 19 تیر 1396 ساعت 18:00 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ملی پوش سابق ایران از مایلی کهن

جواد الله وردی که چندی قبل در یک مراسم داخل باشگاهی پرسپولیس علیه مایلی کهن موضع گرفته بود ، بار دیگر در مقام انتقاد از همبازی سابق خود در پرسپولیس سالهای 55 تا 58 بر آمد .

انتقاد ملی پوش سابق ایران از مایلی کهن

به گزارش "ورزش سه"، الله وردی حالا از حرف های مایلی کهن رنجیده ومیگوید:


آقای عزیز باز هم بیکار شدی وشروع کردی به بد گفتن از دیگران؟ این کی روشی که از او انتقاد میکنی 2بار تیم ملی ما را به جام جهانی برده وچه از او بدت بیاید وچه دوستش داری فرقی برای مردم ما ندارد چون مردم  ما او را دوست دارند .


الله وردی ادامه میدهد: علی دایی که از دید تو بد است وبه او آقاقلدره گفتی، پروین را هم که جاده یک طرفه کردی، قلعه نویی را هم که میخواستی بزنی، کی روش هم که این وسایرین هم آن، خودت چه کار کردی؟ پرسپولیس خودش مواظب خودش هست، دیگر مشکلات برانکو وکی روش حل شده واین 2 به هم تبریک هم میگویند اما حالا میخواهی با اعلام این که کی روش میخواهد پرسپولیس را نابود کند ، فضا را تند کنی.


او خطاب به مایلی کهن ادامه داد:خداوکیلی اگر در حال حاضر تیم داشتی وسرت شلوغ بود که کاری به کسی نداشتی .قبلش نوبت ساکت بود وامروز کی روش، بله جای شما در فدراسیون هست وتوان دبیری فدراسیون را داری اما نه  این که دیروز تیم داشتی وچون امروز تیم نداری بیایند وشما را دبیر فدراسیون فوتبال کنند .اگر با دبیر نبودن شما حقت ضایع شده حق من که سال 58 با رای  بازیکنان واز جمله خود شما نفر اول بازیکنان شدم کجا رفته است، از پرسپولیس چه خیری به من رسیده است وچه از شما ضایع شده است؟

دیدگاه‌ها