کد خبر : 1427222 | 23 تیر 1396 ساعت 15:33 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

شورش پائولینیو برای پیوستن به بارسلونا

هافبک برزیلی گوانگژو این روزها به لحاظ فیزیکی در تمرینات تیم چینی حضور دارد ولی تمام ذهن او را بارسلونا به خود مشغول کرده است.

شورش پائولینیو برای پیوستن به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 10 روز است که اخباری مبنی بر تمایل بارسا به جذب پائولینیو به گوش می رسد. پس از اینکه پاری سن ژرمن مخالفت جدی خود را برای فروش وراتی اعلام کرد، مسئولان بارسا تصمیم گرفتند تا برای جذب پائولینیو، هافبک ملی پوش برزیلی گوانگژو وارد عمل شوند.

 

 

1209264

 

 

تاکنون سه پیشنهاد 20، 25 و 27 میلیون یورویی بارسا برای پائولینیو از سوی باشگاه چینی رد شده است و امروز نیز فرصت نقل و انتقالات فوتبال چین به اتمام می رسد؛ هرچند که بارسا 6 هفته فرصت دارد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

مشکل اصلی اما اینجاست که فوتبال چین در نیم فصل دوم خود به سر می برد و با اتمام نقل و انتقالات تابستانی این کشور، گوانگژو فرصت برای جذب جایگزین برای پائولینیو را ندارد.

 

بارسلونا البته می تواند با پرداخت 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن، او را جذب کند ولی به نظر نمی رسد در این زمینه اراده ای جدی وجود داشته باشد.

طبق ادعای موندودپورتیوو، پائولینیو روز گذشته از تمرین گوانگژو اخراج شده است. فیلیپه اسکولاری، سرمربی مشهور برزیلی گوانگژو به دلیل آنچه بی نظمی و عدم تمرکز در تمرینات عنوان شده، پائولینیو را از تمرین اخراج کرده است. این اتفاق در آستانه بازی با شاندونگ، عواقب خوبی برای هافبک برزیلی نخواهد داشت.

به نظر می رسد که پائولینیو اینگونه قصد داشته پیامی برای مدیران گوانگژو بفرستد، مبنی بر اینکه ذهن او جای دیگری است و بهتر است به فروش او رضایت دهند.

دیدگاه‌ها