کد خبر : 1427309 | 24 تیر 1396 ساعت 10:22 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای سوپر جام تاریخ نداده‌ایم، اما در حال رایزنی هستیم

طاهری: برگزاری دربی در دستور کار قرار دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت که برای برگزاری سوپرجام تاریخی پیشنهاد نداده‌اند، اما در حال رایزنی هستند تا هم در سوپرجام و هم در دربی به میدان بروند.

طاهری: برگزاری دربی در دستور کار قرار دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی اکبر طاهری درباره اینکه تکلیف برگزاری دربی در آلمان و سوپر جام چه می‌شود، اظهار داشت: همانطور که در اطلاعیه باشگاه اعلام کردیم، هم در سوپر جام به میدان می‌رویم، هم در دربی.

 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به همزمانی مسابقات (دربی 31 تیر و سوپرجام 30 تیر) چگونه امکان برگزاری هر دو دیدار وجود دارد، گفت: در دستور کار ما است که دربی برگزار شود. همزمان در حال رایزنی هستیم تا در بازی سوپر جام هم شرکت کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ که گفته بود پرسپولیس درخواستی برای برگزاری سوپر جام نداده است، گفت: شاید منظورشان درخواست کتبی بوده، اما صحبت‌های‌مان را در این زمینه انجام داده‌ایم و کارها در حال هماهنگ شدن است.

 

طاهری در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس تاریخ 28 تیرماه را برای سوپر جام پیشنهاد داده است، عنوان کرد: فعلاً تاریخی نداده‌ایم و فدراسیون و سازمان لیگ باید زمان را مشخص کنند. در حال رایزنی‌ در این باره هستیم.

دیدگاه‌ها