کد خبر : 1427320 | 24 تیر 1396 ساعت 12:05 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو قضاوت مهم فغانی در شرق قاره کهن؛

حساس‌ترین سوت‌های آسیا به فغانی رسید

فدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دو دیدار حساس این قاره را به تیم داوری ایرانی سپرد.

حساس‌ترین سوت‌های آسیا به فغانی رسید

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم فدراسیون فوتبال آسیا علیرضا فغانی قضاوت دو دیدار حساس و سرنوشت ساز این قاره را در فاصله 10 روز بر عهده گرفت.


با تصمیم AFC فغانی 31 مردادماه دیدار تیم‌های گوانگژوی چین و شانگهای SIPG را قضاوت خواهد کرد؛ نبردی میان دو تیم ثروتمند و پرستاره کشور چین که در یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. هر چند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای حساس دیگری نیز وجود دارد اما با توجه به حضور ستارگان پرتعدادی مانندی پائولینیو، آلان، کاروالیو، اسکار، هالک و غیره از اهمیت دو چندانی برخوردار است.


فغانی به فاصله 10 روز بعد از این دیدار، در ژاپن حساس ترین بازی روز نهم مسابقات مقدماتی جام جهانی را سوت خواهد زد. دیدار میان ژاپن و استرالیا که با توجه به فاصله اندک میان این دو تیم و عربستان باعث شده دیداری سرنوشت ساز برای گروه دوم مسابقات مقدماتی آسیا باشد و احتمالا تیم بازنده این دیدار باید قید صعود مستقیم به مسابقات جام جهانی را بزند.


فدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی قضاوت حساس ترین مسابقات خود را به فغانی، سخندان و منصوری سپرده که تیم داوری ایران در مسابقات جام کنفدراسیون ها قضاوت خوبی داشت و شانس بسیار بالایی برای حضور در جام جهانی 2018 نیز دارد. فغانی حالا داور اول قاره آسیا محسوب می شود و مطمئنا باید منتظر قضاوت های مهم او در روسیه باشیم.

دیدگاه‌ها