کد خبر : 1427959 | 27 تیر 1396 ساعت 12:08 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

سکوت مدیران سرخابی بعد از نامه اسپانسر؛

در انتظار موضع رسمی استقلال و پرسپولیس

در حالی که روز گذشته اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس از ضرب العجل خود برای برگزاری دیدار دربی دوستانه در آلمان خبر داده بود، تاکنون هیچ کدام از مدیران سرخابی واکنش رسمی به این موضوع نداشته‌اند.

 در انتظار موضع رسمی استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، اخبار رسانه‌ها طی روزهای اخیر تنها دو تیتر "دربی سرخابی ها در آلمان برگزار..." را با دو فعل می‌شود و نمی‌شود در خود داشته تا این مساله به اتفاقی گیج کننده برای هواداران تبدیل شود. 

 


مسائل شکل گرفته در این رابطه باعث شده تا هر روز حرف و حدیث تازه‌ای در خصوص برگزاری این دیدار شکل بگیرد و در نهایت با توجه به اعلام موضع رسمی دو روز پیش پرسپولیس مبنی بر عدم حضور آنها در این دربی، موضوع فعلا مسکوت باقی بماند. اما روز گذشته اسپانسر مشترک دو باشگاه با نامه‌ای خطاب به مدیران دو تیم سرخابی و با تشریح مجدد شرایط برگزاری این دیدار و هزینه‌های صورت گرفته که عدم برگزاری آن با جرایمی نیز همراه خواهد شد، اعلام کرد آنها هرچه سریعتر باید موضع رسمی خود برای برگزاری این بازی اعلام کنند.

 

هرچند هنوز با گذشت تقریبا 24 ساعت از این نامه تقریبا تهدید آمیز هیچ کدام از مدیران دو باشگاه اعلامی در این خصوص نداشته‌اند تا برگزاری این بازی همچنان بزرگترین ابهام رسانه‌ها و اصحاب رسانه باشد. باید دید در شرایطی که هم مراحل بلیت فروشی و هم تبلیغاتی این دیدار در حال انجام است، در نهایت چه تصمیمی در این خصوص گرفته خواهد شد و در نهایت دربی دوستانه سرخابی در آلمان برگزار خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها