کد خبر : 1428469 | 30 تیر 1396 ساعت 12:33 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: باشگاه وضعیت طیبی را مشخص می‌کند

باشگاه پارس جنوبی جم تصمیم لازم برای رسیدگی به وضعیت بازیکن خود که به القطر رفته را انجام خواهد داد.

تارتار: باشگاه وضعیت طیبی را مشخص می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی بعد از شایعاتی که مبنی بر توافق‌اش به الاهلی قطر بود روز بیست و یکم خردادماه به همراه فرشاد سالاروند، دیگر بازیکن فصل قبل استقلال خوزستان با پارس جنوبی جم قرارداد بست و با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفت اما حالا او راهی تیم دیگری شده است.


طیبی 35 روز در تمرین، اردو و مسابقات تدارکاتی پارس جنوی جم حضور داشت و حتی با تصمیم مهدی تارتار کاپیتانی این تیم نیز به او داده شد ولی این مدافع با وجود تحت قرارداد بودن با جمی‌ها به قطر رفت و با باشگاه القطر قرارداد امضا کرد.


او در تمرین بدنسازی دیروز صبح پارس جنوبی حضور نداشت ولی ساعاتی بعد تست‌های پزشکی باشگاه القطر را گذراند و شب گذشته نیز قراردادش را رسمی کرد.


با توجه به اینکه طیبی بدون دریافت رضایت‌نامه از پارس جنوبی جم رفته بدون شک در صورت عدم موافقت این باشگاه و مهدی تارتار برای او مشکلاتی به وجود خواهد آمد و در صورت شکایت جمی‌ها ممکن است این مدافع با محرومیت هم مواجه شود.


مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم در خصوص جدایی طیبی به "ورزش سه" گفت: ما تعیین وضعیت طیبی را برعهده باشگاه گذاشته‌ایم و مسؤولان درباره این موضوع تصمیم‌گیری می‌کنند.


تارتار همچنین برای طیبی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

دیدگاه‌ها