کد خبر : 1428552 | 30 تیر 1396 ساعت 17:45 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

بلتی:

حالا در مورد ماندن نیمار در بارسا تردید دارم

مدافع برزیلی سابق بارسا و زننده گل قهرمانی بلوگرانا در فینال چمپیونزلیگ 2006 برابر آرسنال، به تحلیل وضعیت فعلی نیمار در بارسا پرداخت.

حالا در مورد ماندن نیمار در بارسا تردید دارم

به گزارش "ورزش سه"، شایعات جدایی نیمار از بارسلونا روز به روز جدی تر می شوند و سکوت نیمار نیز باعث شده تا نگرانی هواداران بارسلونا بیشتر شود.

گفته می شود که پی اس جی با پدر نیمار به توافق رسیده و قرار است تا دو هفته دیگر با پرداخت 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این فوق ستاره برزیلی، او را به خدمت بگیرد.

 

 

1210386

 

 

بلتی در همین رابطه ابتدا به شوخی گفت:« تا وقتی دنی آلوس به پی اس جی نرفته بود، تردید نداشتم که نیمار در بارسا خواهد ماند. آلوس و نیمار باهم بسیار صمیمی هستند و هر روز با یکدیگر در تماس هستند.»

 

او ادامه داد:« به اعتقاد من نیمار در بارسلونا خوشحال است و هواداران نیز او را دوست دارند. او در بارسا راحت است و حالا در موقعیت دشواری برای تصمیم گیری قرار گرفته است. برای بازیکنی جوان مثل نیمار که هنوز سال های درخشان زیادی را پیش رو دارد، این یک وضعیت ساده نیست.

اگر او در بارسا واقعا شاد است، پس بهتر است در این تیم بماند؛ چون ترک بارسلونا کار راحتی نیست و مشخص نیست در تیمی دیگر بتواند مثل بارسلونا بدرخشد.

نظر من را بخواهید، حالا در مورد ادامه حضور نیمار تردیدهایی دارم. با توجه به تمام مطالبی که خوانده ام و سکوت نیمار، می توان حدس زد که قضیه جدی شده است. حرف آخر را خود او باید بزند. من چندی پیش در تمرین بارسا بودم و فقط سلام و احوالپرسی کردیم. او از مسی به عنوان اصلی ترین دلیل پیوستنش به بارسا یاد کرده و همین عامل نمی تواند باعث ماندگار شدن او شود.»
 

دیدگاه‌ها