کد خبر : 1428663 | 31 تیر 1396 ساعت 10:10 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

طیبی یازدهمین لژیونر فوتبال خوزستان

محمد طیبی کاپیتان فصل قبل استقلال خوزستان با تیم قطر قرارداد بسته و باید او را یازدهمین بازیکنی که مستقیما از فوتبال خوزستان لژیونر شده اند، دانست.

طیبی یازدهمین لژیونر فوتبال خوزستان

به گزارش"ورزش سه"، محمد طیبی کاپیتان فصل قبل استقلال خوزستان که در تمرینات پارس جنوبی جم حضور یافته بود، به یکباره سر از دوحه در آورد و با تیم القطر قرارداد امضا کرد تا یازدهمین فوتبالیست خوزستانی لقب بگیرد که مستقیما از فوتبال خوزستان لژیونر می شوند.

 

اسامی 11 بازیکن خوزستانی که مستقیما از تیمهای خوزستانی به تیمهای خارجی ترانسفر شده‌اند، به ترتیب زمان انتقال آن‌ها به خارج از کشور، بدین ترتیب است:

 

1- قاسم فلاح زاده از تاج آبادان به السالمیه کویت
2- علی نیکویی از نفت آبادان به مالمو سوئد
3- اسماعیل کشتکار از صنعت نفت آبادان به مالمو سوئد
4- علی فیروزی از صنعت نفت آبادان به السد قطر
5- ابراهیم تهامی از استقلال اهواز به الساحل کویت
6- شهرام عطارزاده از استقلال اهواز به الساحل کویت
7- حسین کعبی از فولاد خوزستان به السد قطر / از فولاد خوزستان به الامارات امارات
8- ایمان مبعلی از فولاد خوزستان به الشباب امارات
9- میلاد میداودی از استقلال اهواز به الاهلی امارات
10- رحیم زهیوی از استقلال خوزستان به الشحانیه قطر
11- محمد طیبی از استقلال خوزستان به القطر

 

* بازیکنانی چون احمد ملاعلی و فرهاد توکلی نیز از تیم حفاری اهواز به تیم هایی چون السد قطر و نفت عراق برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دعوت شدند.

 

* البته بازیکنان دیگری بوده اند که از فوتبال خوزستان به لیگ های بسیار پایین تر چون عراق و تایلند سفر کرده اند، به عنوان مثال میلاد زنید پور از نفت مسجدسلیمان به اربیل عراق یا حضور بازیکنانی چون تیمور زبده، زبیدی، کلاه کج، قاسم نژاد و ... در تایلند.

 

همچنین بازیکنان خوزستانی دیگری نیز در اروپا و یا تیم های آسیایی بازی کرده اند که در این متن تنها آنهایی مورد نظر بودند که از خوزستان مستقیم به کشورهای دیگر رفته اند؛ بازیکنانی چون حسن نظری، ابراهیم قاسمپور، عبدالرضا برزگری، کریم باوی، عبدالصمد مرفاوی، مجید بشکار، سهراب بختیاری زاده، علی موسوی، مسعود شجاعی، پژمان منتظری و ... سابقه حضور در لیگ های خارج از ایران را دارند.

دیدگاه‌ها