کد خبر : 1429602 | 04 مرداد 1396 ساعت 13:19 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: نه قول قهرمانی می‌دهم نه کسب سهمیه

سرمربی جدید فولاد خوزستان از آمادگی بازیکنانش برای اولین تقابل فصل برابر پرسپولیس خبر داد.

پورموسوی: نه قول قهرمانی می‌دهم نه کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی، سرمربی فولاد خوزستان که در بازی اول فصل باید در تهران برابر پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته قرار گیرد، از شرایط مناسب تیمش و انگیزه‌ شاگردانش برای این بازی خبر داد.


بازی در آزادی فشار را از روی بازیکنانم برداشت
بازی فردا جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت. ما دوست داشتیم اولین بازی بیرون از خانه باشد. به دلیل اینکه میزبان در آن بازی کمی استرس خواهد داشت و این باعث می‌شود بازیکنان جوان ما خیلی زود تمرکز خود را به دست بیاورند. دوست داشتیم بازیکنان جوانی که روی آنها سرمایه گذاری کردیم فشار و استرس کمتری را متحمل شوند و اکنون این شرایط با بازی در استادیوم آزادی فراهم است. ما سعی می‌کنیم با توجه به شرایط بازی از بازیکنان جوان استفاده کنیم و فردا نیز از این بازیکنان بنا به فراخور بازی استفاده خواهیم کرد.

 

نه قول قهرمانی نه کسب سهمیه
ما از روز اولی که با مدیریت باشگاه نشستیم و برنامه ریزی کردیم من هیچ قول و قراری مبنی بر قهرمانی یا کسب سهمیه نذاشتم. با توجه به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار دارد تیمی اقتصادی بستیم و به دنبال این هستیم که بچه های جوان آکادمی استفاده کنیم و نسبت به فصل گذشته جایگاه مان را بهتر کنیم. ما نیز دنبال فوتبال زیبا هستیم اما قبول کنید که بازی در آزادی و برابر پرسپولیس سخت است اما ما تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا طرفداران و فوتبالدوستان بازی زیبایی را شاهد باشند.

 

افشین بازیکن بزرگی است

آرش افشین بازیکن بزرگی است و از خانواده فولاد بوده. با هم صحبت کردیم و امیدوارم بتوانیم آهسته و با برنامه او را مهیا کنیم. فکر می‌کنم فردا او را نداشته باشیم چون هم بحث روحی- روانی است و هم آمادگی بدنی این بازیکن و می‌خواهیم زمانی او را به کار بگیریم که از تمام توان او استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها