کد خبر : 1429939 | 05 مرداد 1396 ساعت 20:50 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: هنوز خستگی بازی مقابل پرسپولیس را داریم

سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: ما هنوز خستگی آخر بازی با پرسپولیس را داشتیم و این بازی فشار زیادی به ما وارد کرد.

میثاقیان: هنوز خستگی بازی مقابل پرسپولیس را داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اکبر میثاقیان در پایان نشست خبری اظهارداشت: ما هنوز خستگی آخر بازی با پرسپولیس را داشتیم و این بازی فشار زیادی به ما وارد کرد. ما با بهترین تیم ایران بازی کردیم، بهترین مربی در این تیم است. این تیم یکی از باشگاه‌های خوب ایران است و مدعی قهرمانی است. ما با ترکیب جوان آمده‌ایم و دیدید که 3 جوان داشتیم که تغییرات آنها خوب بود و خوشبختانه چند موقعیت هم داشتیم.

 

وی در ادامه افزود: امروز بچه‌ها خیلی غیرتی بازی کردند و با تمام وجود جنگیدند و من از آنها ممنونم.بازی اول بود، ما هنوز زمان زیادی داریم و هنوز با 8 بازی آخر فصل قبل فاصله داریم اما مطمئن هستم بچه‌ها با غیرت و با وجود بازی خواهند کرد.

 

میثاقیان در مورد داوری گفت: در مورد داوری نمی‌توانم صحبت کنم. فکر می‌کنم داوری بد نبود. داور جوان بود. 

 

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در ادامه عنوان کرد: ما چطور آمادگی نداشتیم و قطعاً باید به داورها هم فرصت دهیم. همانطور که ما آماده نبودیم آنها هم به هر حال مثل ما نیاز به فرصت دارند.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم که امسال نتایج خوبی بگیریم، تماشاگران بیایند و بازیکنان جوان تیم را تشویق کنند. 

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر ورزشگاه برای شما مشکل‌ساز نیست، گفت: من مربی تیم هستم، در مورد این موضوع باشگاه باید تصمیم بگیرد و در واقع در شرح وظایف من نیست.

 

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا تیم با این تغییرات مشکلی ندارد، گفت: ما امروز اذیت نشدیم و زمین بد نبود، چمن را درست کرده‌اند، ان‌شاالله در استادیوم امام رضا بازی برگزار شود، بازی در این ورزشگاه لذت بسیار خوبی دارد، من مربی هستم و هرکجا که بگویند بازی می‌کنم.

 

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که قلعه‌نویی از شما گلایه داشت، عنوان کرد: او یکی از مربیان مورد علاقه من است خودش هم می‌داند اما بالاخره فوتبال است. من به عنوان یک مربی با شخصیت او را دوست دارم. قلعه‌نویی به سر و صداهایی که ما انجام دادیم گلایه داشت.

 

وی درباره شرایط یرکوویچ خاطرنشان کرد: او هنوز به آمادگی نرسیده است، یونس هم امروز خوب بازی کرد و تمام تلاش او این بود که زمانی که با من در ابومسلم و پدیده بود برسد. باید کمک کنیم او به روزهای خوب برسد.

 

میثاقیان همچنین در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید قلعه‌نویی تذکراتی به شما داد، گفت: او در رابطه با کنار خط می‌گفت که زیاد می‌آمدم. بازیکنان ما جوان هستند و نیاز دارند که کنارشان باشم. سعی می‌کنم از فردا آرام‌تر باشم.

 

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در پایان در پاسخ به این سوال که چرا لباس شما مشکی بود، به شما کاور دادند اما لباس قلعه‌نویی سفید بود و به او کاور ندادند، اظهار داشت: من نمی‌توانم در این‌باره بگویم، بهتر است از رهبر بپرسید چرا که این موضوع در شرح وظایف من نیست، به من بگویند لباست را عوض کن می‌گویم چشم.

دیدگاه‌ها