کد خبر : 1429991 | 05 مرداد 1396 ساعت 23:37 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده های قدیمی کار ما را سخت کرده 

سیدجلال: ای اف سی حق دارد ما را جریمه کند

کاپیتان پرسپولیس چهره غیرمنتظره نیمکت سرخپوشان در بازی افتتاحیه لیگ بود.

سیدجلال: ای اف سی حق دارد ما را جریمه کند

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، سوال اول از سیدجلال در همین باره بود، اینکه او چگونه موفق به حضور در لیست 18 نفره شده در شرایطی که می گفت 4 هفته از میادین دور است. حسینی در این باره چنین پاسخ داد: مصدوم بودم و هر روز صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی می کنم تا هر چه سریع تر بهبود پیدا کنم. شرایطم طوری بود که می توانستم روی نیمکت باشم اما متاسفانه نتوانستم در زمین حضور پیدا کنم. کارم سخت است و هر روز مشغول فیزیوتراپی هستم اما باید دید شرایط چطور است.


سوال بعدی از او درباره بازی کردن نفت در لیگ برتر بود که او اینطور جواب داد: همه باید در فوتبال کمک کنند، هیچ کس زورش به نفت نرسید و یک چند روزی ادا درآوردند که نفت نمی تواند در رقابت های لیگ برتر حاضر باشد، تیمی که در کنار زمین قراردادهایشان بسته می شود در لیگ برتر شرکت کردند و برایشان مهم نیست بقیه بازیکنان از این تیم طلب دارند خیلی راحت هم مصاحبه می کنند که نمی خواهند تیم داری کنند اما در لیگ چیز دیگری را شاهد هستیم. وقتی برخوردی نمی شود ای اف سی و فیفا کار درستی می کند که تیم های ایرانی را جریمه می کند. 


او در پایان حرف هایش به لزوم کمک به پرسپولیس اشاره کرد و گفت: باید کمک شود چون بچه های ما شرایط حساسی دارند. یکسری پرونده ها هست که متاسفانه رسیدگی به آن پرونده ها شده اولویت پرسپولیس در صورتی که تیم امروز پرسپولیس در شرایط سخت به سر می برد و کار را برایش دشوار کرده است. فکر می کنم اکنون زمان تصمیم گیری برای بازیکنان حال حاضر هست و فوتبال بازی می کنند. ما یک بازی سخت مقابل الاهلی پیش رو داریم ولی فعلا می گویم این بازیکنان فراموش شده اند به علت پرونده هایی که از گذشته به امسال منتقل شده و همین بازیکنان این طرف بلاتکلیف هستند.

دیدگاه‌ها