کد خبر : 1450700 | 08 مرداد 1396 ساعت 19:35 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

روزبهانی در تمرینات تیم ملی بوکس حاضر نشد

ملی پوش بوکس ایران برای دومین روز متوالی در تمرینات تیم ملی که در سالن همت برگزار می شود، حاضر نشد.

روزبهانی در تمرینات تیم ملی بوکس حاضر نشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، احسان روزبهانی بوکسور نام آشنایی ایران که به تازگی به اروهای تیم ملی دعوت شده است برای دومین روز متوالی از شرکت در تمرینات تیم ملی بوکس که به میزبانی سالن شهید همت برگزار می شود، خود داری کرد.

 

دور جدید اردوهای تیم ملی بوکس ایران بعد از 18روز تعطیلی بدون دلیل از صبح دیروز با حضور 20 بوکسور زیر نظر باربارو فرناندز خیمنز آغاز شده است. در دور جدید اردوهای تیم ملی بوکس نام بوکسورهای اسبق تیم ملی مثل احسان روزبهانی دیده می شود که این اردو را نسبت به اردوهای دور قلب متفاوت می کند.

 

 این اردو دو روز است که به میزبانی سالن شهید همت برگزار می شود اما خبری از حضور احسان روزبهانی در تمرینات تیم ملی نیست.

 

با توجه به امکانات ضعیف سالن شهید همت و شنیده ها به نظر میرسد احسان روزبهانی که به تازگی در اردوهای تیم ملی دعوت شده است از حاضر شدن در این سالن برای پیگیری تمرینات تیم ملی زیر نظر مربی کوبایی خود داری می کند.

 

یکی از نکات جالب توجه در دعوت احسان روزبهانی به اردوهای تیم ملی صحبت های نایب رئیس فدراسیون بوکس درباره شرایط و قوانین وارد شدن بوکسورها به اردوی تیم ملی است. روح الله حسینی پیشش از این در مصاحبه های خود گفته بود که اگر بوکسوری قصد حضور یافتن در اردوهای تیم ملی را دارد باید در مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب شود اما حالا احسان روزبهانی  بعد از دو روز در تمرینات تیم ملی حاضر نمی شود. آن هم در شزایطی که بدون شرکت در رقابتهای انتخابی تیم ملی دعوت شده است.

 

دیدگاه‌ها