کد خبر : 1450729 | 08 مرداد 1396 ساعت 22:09 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیچلو: این شکست، تجربه‌ی خوبی بود

سرمربی تیم ملی امید ایران گفت: از همان ابتدا گفته بودم براى کسب تجربه و یادگیرى به این مسابقات آمدیم. اگر تیم ما برای قهرمانی برنامه‌ریزی کرده و به اندونزی آمده بود، من مسئولیت شکست را می‌پذیرفتم.

سیچلو: این شکست، تجربه‌ی خوبی بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، خوان سیچلو، سرمربی تیم ملی والیبال امید بعد از ناکامی تیم ملی زیر 23 سال در رسیدن به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا، اظهار داشت: در دو ست اول خیلی خوب بازی کردیم اما در ادامه تیم حریف به اصطلاح گرم شد و امتیاز به امتیاز همدیگر را حمایت کردند. همان کاری که ما آن را انجام ندادیم.

 

سیچلو افزود: در تمام ست‌ها با توپ‌هایی که به اوت زدیم بازی را تمام کردیم. این شکست همان تجربه‌ای بود که به آن رسیدیم. روز اول گفته بودم که برای قهرمانی اینجا نیستیم. این واقعیت است.


وی افزود: اگر مسابقاتی در سطح زیر 23 سال برگزار شود من مسئولیت آن را گردن می‌گیرم. ما از ابتدا هم گفتیم که برای کسب تجربه و با رویکرد و هدف یادگیری به این مسابقات آمده بودیم.


سیچلو درباره داوری گفت: داوری نقشی در این شکست نداشت. اگر برای قهرمانی در این مسابقات برنامه ریزى می‌کردیم و راهی این رقابت‌ها شده بودیم، من مسئولیت این شکست را به گردن می‌گرفتم، ولى با تیم زیر 23 سال در مسابقات بزرگسالان حاضر شدیم.


سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران افزود: این که من مسئولیت این شکست را می‌پذیرم خیلی‌ها را خوشحال می‌کند. باید بگویم که به خاطر من شکست خوردیم اما لطفا فراموش نکنید که همه این بازیکنان ایرانی هستند و از پرچم ایران با شرافت دفاع می‌کنند.


وی افزود: تیم من 6 ماه هر روز صبح و بعدازظهر تمرین کرده است. ولی آماده رفتن به فینال این مسابقات نبود. اگر کسی قرار است انتقادی بکند ، این نقدها به من وارد است. لطفا کسی به بازیکنان کاری نداشته باشد.

 

دیدگاه‌ها