کد خبر : 1450821 | 09 مرداد 1396 ساعت 10:10 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

 انتقاد ملی پوش بوکس از امکانات

روزبهانی: کانکس در حد تیم ملی نیست

بوکسور المپیکی ایران از امکانات تمرینی تیم ملی انتقاد کرد.

روزبهانی: کانکس در حد تیم ملی نیست

به گزارش ورزش "سه"،‌ احسان روزبهانی که به تازگی تولد ۲۹ سالگی خود را جشن گرفته، بعد از ناکامی در المپیک لندن اختلافات دامنه داری با مسئولان فدراسیون بوکس پیدا کرد و به نظر نمی رسید دیگر با این شرایط او بتواند به تیم ملی برگردد. 


با این حال با پادرمیانی محمد دادکان چندی پیش روزبهانی در دفتر احمد ناطق نوری حاضر شد و با رییس فدراسیون بوکس آشتی کرد تا بتواند بار دیگر مجوز حضور در تیم ملی را کسب کند. 


روزبهانی درباره دلیل غیبتش در تمرینات ۲ روز اخیر تیم ملی به خبرنگار ورزش "سه" می گوید: «من نمی دانستم تمرینات تیم ملی در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می شود و به اشتباه به سالن دیگری رفتم. ‍رفت و آمد به آن منطقه هم به خاطر طرح ترافیک سخت است اما چاره ای نیست و از امروز در تمرینات حاضر می شوم.»


بعد از ۲ روز غیبت روزبهانی شایعه شده بود که او به دلیل امکانات پایین محل تمرینات تیم ملی حاضر نیست به اردوی تیم ملی ملحق شود. او در این باره می افزاید: «نمی دانم بر چه اساسی این شایعات را منتشر می کنند. البته اینکه امکانات سالن پایین است را رد نمی کنم. خودم ۲ سال وقتی در رده جوانان حضور داشتم، در کانکس بودم و آنجا تمرین می کردم اما این امکانات نه تنها درباره من بلکه در شان و شخصیت دیگر ملی پوشان هم نیست. امکانات پایین این سالن روی کار بوکسورها هم تاثیر می گذارد اما فدراسیون بودجه زیادی ندارد و راهی به جز تمرین کردن نیست.»


بوکسور المپیکی ایران درباره بازگشتش به اردوی تیم ملی بعد از یک سال خاطرنشان می کند: «در این مدت سوءتفاهم هایی به وجود آمده بود و خدا را شکر که حل شد. من هیچ وقت به تیم ملی پشت نکردم و همیشه دوست دارم با پیراهن تیم ملی در رقابت های مختلف شرکت کنم.»


روزبهانی در پایان درباره اهدافش در آینده می گوید: «هیچ مسابقه خاصی تا یک سال آینده در پیش نیست. از همین حالا برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ استارت می زنیم و در مسابقات جهانی هم ایران نماینده ای ندارد. امیدوارم بتوانم با طلای بازی های آسیایی یک بار دیگر دل مردم را شاد کنم.»

دیدگاه‌ها