کد خبر : 1450848 | 09 مرداد 1396 ساعت 12:21 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

رحیمی از پس بدهی‌ها برنیامد:

بحران مالی در فدراسیون دست و توپ!

هندبال با استعفای رییس این فدراسیون بار دیگر در آستانه یک بحران بزرگ قرار گرفته است.

بحران مالی در فدراسیون دست و توپ!

به گزارش "ورزش سه"، هندبال در چند سال اخیر روند نزولی را در پیش گرفته و در شرایطی که همگان انتظار داشتند با حضور دوباره علیرضا رحیمی در راس این فدراسیون مشکلات به حداقل برسد، او نیز زیر بار مشکلات دوام نیاورد و بعد از گذشت ۵ ماه از سمتش کناره گیری کرد. 


علیرضا رحیمی که سابقه مدیریت طولانی در فدراسیون هندبال را دارد و در میان اهالی این رشته از محبوبیت بالایی برخوردار است، به درخواست بازیکنان تیم ملی و برخی از مربیان و کارشناسان وارد انتخابات شد و ۱۷ اسفندماه سال گذشته بعد از نزدیک به یک سال بلاتکلیفی در راس این فدراسیون برای دومین بار بر صندلی ریاست هندبال تکیه زد. 


شاید زمانی که رحیمی کارش را در فدراسیون هندبال آغاز کرد، تصور نمی کرد بدهی ها و مشکلات این فدراسیون تا اینقدر گسترده باشد. او که روز گذشته استعفای خود را به وزارت ورزش ارائه کرده، در این باره گفته است: « واقعیت این است که شرایط کاری برای من در فدراسیون هندبال سخت شده بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم از سمت خودم کناره‌گیری کنم. چند میلیارد بدهی از سال 89 تا 95 بر دوش فدراسیون بود که سختی کار را مضاعف می‌کرد.»


محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش که از استعفای رحیمی باخبر بود، روز گذشته اعلام کرد وزارتخانه در پرداخت بدهی های هندبال به رحیمی کمک خواهد کرد اما به نظر می رسد رییس فدراسیون هندبال تصمیمش را برای ترک پست خود بعد از ۵ ماه حضور گرفته است. 


بدهی هایی که حاصل از بی تدبیری مدیران قبلی فدراسیون و مسائلی همچون انصراف از رقابت های نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا بوده، هندبال را در شرایط وخیمی قرار داده است. تیم ملی بزرگسالان نیز مدت هاست فعالیت جدی ندارند و حتی برخی از ملی پوشان تهدید کرده اند در صورت کنار رفتن رحیمی دیگر حاضر نیستند برای تیم ملی بازی کنند.


باید دید حاشیه های هندبال که در چند سال گذشته دائما در جریان بوده، چه زمانی به پایان خواهد رسید و آیا وزارت ورزش می تواند علیرضا رحیمی را برای ماندن در این فدراسیون متقاعد کند یا خیر.

دیدگاه‌ها