کد خبر : 1451305 | 11 مرداد 1396 ساعت 13:19 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازگشت سیچلو صورت می گیرد

بررسی شکست عجیب والیبال در فدراسیون

فدراسیون والیبال شکست تیم امید ایران مقابل اندونزی در مسابقات قهرمانی آسیا را بررسی می کند.

بررسی شکست عجیب والیبال در فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه عنوان پنجمی برای والیبال ایران در قاره کهن جایگاه اصلا خوبی به نظر نمی رسد اما به واسطه حضور تیم زیر ۲۳ ایران در این رقابت ها انتقادات زیادی به خوان سیچلو وارد نشد چون خیلی ها معتقدند اقدام فدراسیون شجاعانه و درست بوده است. 


با این حال فدراسیون والیبال که انتظار داشته نماینده ایران حداقل به جمع ۴ تیم آسیا برسد،‌ بعد از بازگشت تیم زیر ۲۳ سال ایران عملکرد این تیم را بررسی خواهد کرد. 


محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال در این باره به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: «فدراسیون تصمیم گرفت به دلیل فشردگی مسابقات تیم امید را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود تا این تیم هم قبل از حضور در مسابقات جهانی تجربه خوبی کسب کند. نتیجه بدی هم به دست نیامد اما فقط در بازی با اندونزی شکست عجیبی داشتیم، در حالی که ایران ۲ ست اول را برده بود.»


وی از ادامه کار با سیچلو و حمایت فدراسیون از این مربی آٰرژانتینی خبر می دهد: «قطعا سیچلو مورد حمایت فدراسیون است اما بعد از بازگشت از اندونزی باید درباره شکست در یک چهارم نهایی توضیحاتی را ارائه دهد. این تیم باید تا چند هفته دیگر به مسابقات قهرمانی امیدهای جهان برود و نیاز به تقویت دارد.»

دیدگاه‌ها