کد خبر : 1451616 | 12 مرداد 1396 ساعت 19:15 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض باشگاه پدیده به بخشش ساسان انصاری

مدیر حقوقی باشگاه پدیده خراسان گفت:کمیته انضباطی نگاه برابری به تمام تیم‌ها داشته باشد.

اعتراض باشگاه پدیده به بخشش ساسان انصاری 

به گزارش "ورزش سه"، دکتررضا شاه منصوری درخصوص حکم بخشیده شدن ساسان انصاری بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان از طرف کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با توجه به محرومیت سه جلسه‌ای که این بازیکن از فصل پیش با تیم فولاد خوزستان داشت، درحکمی از طرف کمیته انضباطی محرومیت این بازیکن تعلیق شده‌است و می‌تواند در بازی با پدیده حضور داشته‌ باشد.


وی ادامه داد: با توجه به ماده 47و48و٥٤ قانون کمیته انضباطی، تعلیق این حکم کمی غیرقابل پیش‌بینی بود و به نوعی تعلیق این حکم، اصول حتمیت و قطعیت و تساوی تنبیهات برای همه را زیر سوال برده است.

 

شاه منصوری ادامه داد: امیدوارم رای که صادر می‌شود برای همه بازیکنان،همه تیم‌ها وتمامی باشگاه‌ها یکسان باشد،در فصل گذشته دربازی سایپا محسن یوسفی به دلیل درگیری لفظی با هم تیمی خود،  از زمین بازی اخراج شد و کمیته انضباطی این بازیکن را سه جلسه محروم کرد.

 

مدیرحقوقی باشگاه پدیده عنوان کرد: باشگاه پدیده در سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داد تا این بازیکن بخشیده شود ولی چنین موضوعی رخ نداد و این بازیکن سه جلسه محرومیت خود را طی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از باشگاه به روحیه عدالت خواهی و رعایت اصل تساوی رئیس کمیته انضباطی ایمان داریم، با این حال امیدوارم حق و حقوق تمام باشگاه ها به خصوص باشگاه‌های شهرستانی فارغ  از شهر و رنگ لحاظ شود.

 

وی تصریح کرد: باشگاه پدیده با توجه به اینکه باشگاهی خصوصی است، مشکلات خاص خود را دارد و نباید موضوعات اینچنینی شرایط را برای ادامه کار سخت‌تر نماید.

دیدگاه‌ها