کد خبر : 1451800 | 13 مرداد 1396 ساعت 14:09 | 34.6K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا -  صنعت نفت؛

در ستایش فوتبالی که همه چیز داشت

دیدار سایپا و صنعت نفت را حتی بدون تماشای چهار بازی باقی مانده ی هفته ی دوم می توان بهترین بازی هفته دانست.

 در ستایش فوتبالی که همه چیز داشت

به گزارش "ورزش سه"، چیزی که در جریان بازی سایپا و صنعت نفت آبادان رقم خورد، دقیقا همان اتفاقی بود که خیلی از هواداران را عاشق این رشته‌ی ورزشی کرده است.


 این دیدار همه چیز داشت؛ از حرکات تکنیکی بازیکنی نظیر کرار، سزار و شیمبا در تیم برزیلی فوتبال ایران گرفته تا حرکات ویرانگر مهدی ترابی و علی قلی زاده از سمت چپ و راست هجومی نارنجی پوشان.


از گلی که با حرکت تکنیکی و ترکیبی مهدی ترابی و علی قلی زاده برای تیم دایی به دست آمد تا گلی که لوسیانو پریرا از فاصله ای دور راهی دروازه ی محمدرضا اخباری کرد تا یکی از زیباترین گل های هفته و حتی فصل به ثمر برسد.


هوادارانی که برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند، زیاد برای دیدن گل انتظار نکشیدند؛ چرا که حامد شیری موفق شد در دقیقه ی 19 گل برتری تیم دایی را به ثمر برساند. البته تیم دایی روی دو موقعیت خطرناک می توانست گل اول بازی را دریافت کند ولی تیزهوشی محمد عباس زاده و اشتباه مدافع صنعت نفت آبادان باعث شد تا سایپا زودتر از میهمان خود به گل برسد. گل دوم بازی در دقیقه ی 30 توسط مدافع صنعت نفت و با یک ضربه ی زیبای برگشتی به ثمر رسید ولی تنها 9 دقیقه بعد وینگرهای هجومی سایپا با همکاری مثال زدنی و حمله به عمق تیم حریف موفق شدند تیمشان را با پیروزی راهی رختکن کنند.


نیمه ی دوم که شروع شد سایپایی ها مسلط بر بازی شدند ولی شیمبا برای سومین بار کنار جاسم کرار ایستاد؛ دو بار قبلی خودش ضربات را زده بود و توپ با فاصله از بالای دروازه ی اخباری بدون اینکه خطر خاصی ایجاد کند، راهی اوت شده بود. برخلاف تصور حاضرین در ورزشگاه که فکر می کردند این بار هافبک عراقی تیم کمالوند به توپ ضربه می زند، باز هم شیمبا ضربه را نواخت و این بار توپ با شتاب و دقتی مثال زدنی وارد دروازه ی اخباری شد و کار به تساوی کشیده شد.


مانند تمام دیدارهای تراژیکی که در خاطر می مانند، مثل اینکه این مسابقه ی فوتبال هم باید با اتفاقی ویژه تمام می شد؛ آخرین ثانیه های بازی بود که ارسال بازیکنان سایپا و ضربه ی سر مهاجم این تیم به دیرک دروازه برخورد کرد تا محمد سلیمانی که دقایقی پیش توسط علی دایی به زمین فرستاده شده بود، یک شب به یادماندنی را تجربه کند و به ساده ترین شکل ممکن سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد؛ سلیمانی ضربه ی برگشتی دیرک دروازه را در شرایطی که سالاری، گلر صنعت نفت روی زمین افتاده بود، با یک بغل پا به تور چسباند.


سوت پایان بازی که زده شد، سایپایی ها خوشحال بودند و آبادانی ها مغموم. 500 هوادار آبادانی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند با ناراحتی برگشتند ولی رکن اصلی فوتبال زیبا در ورزشگاهی بودند که کمتر چهره هوادار به خود می بیند.

دیدگاه‌ها