کد خبر : 1451829 | 13 مرداد 1396 ساعت 17:25 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم معارفه نیمار

الخلیفی: هیچ انگیزه ای برای انتقام از بارسا نداشتم

بسیاری معتقدند الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی انتقام شکست 6-1 برابر بارسا در لیگ قهرمانان را با جذب نیمار از آبی اناری ها گرفت.

الخلیفی: هیچ انگیزه ای برای انتقام از بارسا نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی پس از توافق با نیمار، بدون مذاکره با بارسا و با پرداخت 222 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد این بازیکن، توانست گران ترین انتقال تاریخ فوتبال را رقم بزند.

 

 

1233159

 

 

الخلیفی در مراسم معارفه نیمار و در پاسخ به سوالی در مورد انتقام گیری از بارسا به خاطر ابراز علاقه بلوگرانا به وراتی گفت:« خیر. اصلا نباید به این مساله پرداخت. از نظر من نیمار بهترین بازیکن دنیاست و هیچ انگیزه ای برای انتقام از بارسا وجود نداشت. نیمار به تیم انرژی مثبتی تزریق خواهد کرد و بیش از همیشه امیدوار می شویم که به اهداف ورزشی مان دست یابیم. به بارسلونا و مدیرانش نیز نهایت احترام را می گذارم.»

 

 

1233160

 

 

او در مورد رقم نجومی انتقال نیمار گفت:« سه سال دیگر نخواهید گفت برای نیمار رقمی بالا پرداخت کردیم.

از نظر مردم، ما نیمار را گران خریده ایم ولی باید توجه داشت که او یک برند جهانی است و هزینه ای که برای جذب او کرده ایم را به مرور زمان باز می گردانیم. از نظر من این یک انتقال باورنکردنی است. از لحاظ رعایت فیرپلی مالی هم نگرانی ندارم. همه چیز ما شفاف است و اگر کسی نگران است، از او دعوت می کنم بیاید و با من یک قهوه بنوشد. نگران چیزی نیستم چون همه چیزمان قانونی بود.»

 

اهداف پی اس جی با نیمار:« هدف اول ما قهرمانی در اروپاست. از روز اول هم این را گفته ام. هدف ما فتح همه جام های ممکن است و در راس همه، لیگ قهرمانان قرار دارد. برای فتحش مبارزه خواهیم کرد.»

 

نیمار و فیگو:« این یک مقایسه غیر عادلانه است و از این بابت شگفت زده ام. نیمار را نباید با فیگو مقایسه کرد. فشارهایی که رسانه های بارسلونا روی نیمار آورده اند غیرمنصفانه هستند.»

 

دیدگاه‌ها