کد خبر : 1451850 | 13 مرداد 1396 ساعت 18:47 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: مهم نیست من گل زدم یا مهدی زاده

مهاجم تیم فوتبال سایپا از گلزنی‌اش ابراز خوشحالی می‌کند و می‌گوید از اینکه به اعتماد آقای دایی پاسخ مثبت داده خرسند است.

سلیمانی: مهم نیست من گل زدم یا مهدی زاده

محمدرضا سلیمانی درباره گلزنی‌ و پیروزی تیمش مقابل شاگردان کمالوند به "ورزش سه" گفت: صنعت تیم قدرتمندی در این بازی نشان داد. آنها موقعیت‌های بیشماری روی دروازه ما ایجاد کردند اما سایپا امسال تیم جوانی دارد که این حاصل زحمات آقای دایی است، گلزنی‌ام در این دیدار حاصل زحمات تمامی بچه‌های تیم و پاسخ به اعتماد آقای دایی بود.


او درباره جابه‌جایی‌اش از راه‌آهن به سایپا توسط حسین فرکی خاطرنشان کرد: سال گذشته در بازی دوستانه‌ای که مقابل سایپا داشتیم حسین آقا از عملکرد من خوششان آمد و در نیم فصل پیشنهاد حضورم به این تیم را دادند و به سایپا آمدم. البته سال گذشته به آن صورت نتوانستم بازی کنم ولی مطمئنا آقای فرکی پیش‌بینی‌شان موفقیت امسالم بوده که من را به این تیم دعوت کرده‌اند. در ادامه هم آقای دایی نظرشان روی عملکردم مثبت بود و خواستند که در جمع سایپایی‌ها بمانم؛ از هر دو بابت اعتمادشان بابت حضورم در سایپا و ماندگاری در این تیم تشکر می‌کنم.


وی در خصوص آنکه پیش‌بینی‌اش از رتبه‌ای که برای سایپا رقم خواهد خورد باتوجه به عملکرد ضعیف این تیم در سال گذشته می‌گوید: سال گذشته هرچه بوده دیگر گذشته ولی امسال باشگاه با جذب بازیکنان جوان و حضور آنها در کنار باتجربه ها که می تواند در روند موفقیت تیم موفقیت آمیز باشند، انتخاب آقای دایی و عملکردی که طی این دو هفته داشته است به همگان ثابت کرده که هدف امسالش کسب رتبه‌ای خوب است. به اعتقاد من سایپا پتانسیل حضور در جمع مدعیان قهرمانی را دارد اما بیشتر از هر چیز مجموعه سایپا هدفشان کسب رتبه‌ای خوب و حضور در جمع آسیایی‌هاست.


مهاجم تیم فوتبال سایپا در پاسخ به سوالی که آیا به نظر تو امسال با حضور بازیکنان لیگ یکی در لیگ‌برتر می‌توان گفت این روند ادامه‌‌دار خواهد شد یا خیر گفت: بله، صددرصد. امسال خیلی از بازیکنانی که در لیگ‌برتر حضور دارند از لیگ یک آمده‌اند و این نشان دهنده آن است که بازیکنان در لیگ یک عملکردشان به نسبت سال‌های قبل، قابل قبول‌تر شده و به خواستن و توانستن رسیده‌اند.


او درباره مصاف‌ هفته آینده تیمشان مقابل استقلال‌خوزستان می‌گوید: ما به اسم تیم نگاه نمی‌کنیم و مقابل همه رقبا فقط و فقط به قصد کسب نتیجه و پیروزی قرار می‌گیریم.


سلیمانی در رابطه با اشتباه در ثبت گلزن سایپا می گوید: فرقی نمی کند که نام چه کسی به نام گلزن ثبت شود، فقط مهم این است که تیم موفق باشد.

 

دیدگاه‌ها