کد خبر : 1452049 | 14 مرداد 1396 ساعت 13:02 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

شهباززاده موفق در تغییر روند تهاجمی استقلال

مهاجم شماره 10 استقلال در بازی شب گذشته برابر استقلال خوزستان به عنوان یار تعویضی وارد زمین و نمایش قابل قبولی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده در بازی هفته اول استقلال برابر صنعت نفت اصلا در موقعیت گل قرار نگرفت و در روزی که خط هافبک تهاجمی استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت، او هم روز آرامی را سپری کرد و نتوانست خطری روی دروازه حریف ایجاد کند.


اما علیرضا منصوریان مربی است که نشان داده چندان به بازیکنان تیمش زمان نمی دهد و شاید به همین دلیل هم باشد که در بازی استقلال خوزستان شهباززاده به همراه حسن بیت سعید بازی را از روی نیمکت تماشا کردند. 

 

 

در نیمه اول استقلال در خلق موقعیت موفق عمل کرد اما در نیمه دوم دفاع چند لایه استقلال خوزستان باعث شد این تیم تا دقیقه 70 نتواند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کند. اما در این دقیقه از بازی منصوریان که ضعف تیم خود را به خوبی شناخته بود جباری، قائدی و شهباززاده را در عرض چند دقیقه وارد زمین کرد.


از این دقیقه روند تهاجمی استقلال تغییر کرد که به نظر شهباززاده در این امر موفق عمل کرد، او در طول 15 دقیقه که در زمین بازی بود یک بار در محوطه جریمه به زمین افتاد که داور این صحنه مشکوک را پنالتی اعلام نکرد، در دقایق پایانی بازی یک خطا چسبیده به محوطه جریمه گرفت و البته با حضورش خط حمله استقلال را در کنار علی قربانی پویاتر کرد و باعث شد موقعیت های خوبی در دقایق پایانی نصیب آبی ها بشود.

 


هرچند علیرضا منصوریان صراحتا اعلام کرده است که به ترکیب ثابت اعتقادی ندارد اما با توجه به عملکرد شهباززاده در حدود 15 دقیقه حضور در بازی با استقلال خوزستان بعید است این بازیکن در بازی با تراکتورسازی در ترکیب ثابت استقلال قرار نگیرد.
 

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها