کد خبر : 1452185 | 14 مرداد 1396 ساعت 20:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی با مدال برنز به کار خود پایان داد

حاصل تلاش دو نماینده ایران در روز دوم از مرحله نخست رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۷ تنها یک نشان برنز در وزن۵۸- کیلوگرم بود.

کاظمی با مدال برنز به کار خود پایان داد

به گزارش "ورزش سه"، این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۲۱۲ تکواندوکار از ۵۶ کشور به میزبانی روسیه در مسکو آغاز شد. امروز شنبه ۱۴ مردادماه در روز دوم این رقابتها تکواندوکاران ۴۹- کیلوگرم زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم زنان برگزار شد که تیم کشورمان دو نماینده در وزن ۵۸- کیلوگرم داشت. 

محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم کار خود را با پیروزی ۱۹ بر ۱۲ مقابل «استپان دیمیترو» از مولداوی آغاز کرد و سپس «صفوان خلیل» از استرالیا را با نتیجه ۱۶ بر ۵ شکست داد و در سومین مبارزه هم «تاوین هانپراب» از تایلند را  ۱۰ بر ۸ از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. 

کاظمی در این مرحله به مصاف «تای هون کیم» دارنده سه طلای جهان، برنز المپیک و طلای بازیهای آسیایی بازنده شد و به نشان برنز دست یافت. این تکواندوکار کشورمان که با هدایت علیرضا نصر به دیدار رقیب سرشناس کره ای رفته بود، همان وقت اول روی دو ضربه رقیب و دو اخطاری که از سر داور گرفت، ۶ بر صفر عقب افتاد. «کیم» کره ای در وقت دوم به مبارزه خوب خود ادامه داد و 9 امتیاز دیگر به داشته های خود اضافه کرد و روی یک زمین خوردن هم داور یک اخطار به وی داد تا نتیجه 15 بر یک شود.

کاظمی در راند سوم همچنان امتیاز از دست می داد و هیچ تغییر تاکتیکی نداشت و حتی زمانی که روی یک ضربه سر حریف سرداور مجبور به شماش «ناک دانی» شد، بازهم کاظمی به همان روند مبارزه سرد و بی روح خود ادامه داد و در نهایت بازنده میدان را ترک کرد و به نشان برنز بسنده کرد.

آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از برتری ۳۱ بر ۱۱ مقابل «هینر اویدو» از کاستاریکا، در دومین دیدار  ۱۳ بر ۹ مقابل «میخائیل آرتامونو» از روسیه بازنده و از دور مسابقات کنار رفت.

فردا یکشنبه در روز سوم و پایانی این رقابتها تکواندوکاران اوزان ۵۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان به دیدار رقبای خود می روند که ابوالفضل یعقوبی سومین نماینده اعزامی کشورمان در دیدار نخست «کریستین مک نیش» از انگلیس را را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار استرالیا و آرژانتین برود.

این رقابتها عصر یکشنبه به پایان می رسد

دیدگاه‌ها