کد خبر : 1452236 | 15 مرداد 1396 ساعت 09:55 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بوش: باید از برتری‌هامان بهتر استفاده می‌کردیم

پیتر بوش، سرمربی دورتموند مدعی شد که تیمش در جریان بازی دو بار و در پنالتی ها یک بار از حریف پیش افتاد و باید روند خود را رو به پیروزی تغییر دهند.

بوش: باید از برتری‌هامان بهتر استفاده می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در دقیقه 12 توسط پولیسیچ و روی عدم هوشیاری بایرنی ها موفق شد گل اول را به ثمر برساند ولی  رابرت لواندوفسکی پس از گذشت مدت کوتاهی کار را به تساوی کشاند. اوبامیانگ با یک فرار عالی و یک ضربه چیپ، بار دیگر دورتموند را پیش انداخت ولی این بار نیز با بدشانسی و گل به خودی عجیب، بازی به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز پس از خراب کردن سباستین روده، دورتموند جلو افتاد ولی باز هم زردها نتوانستند به پیروزی برسند و در نهایت شکست خوردند.

 

1233519

 

 

بوش در این رابطه گفت:" از نتیجه راضی نیستم. تا دو دقیقه قبل از پایان بازی ما امیدوار به پیروزی هستیم ولی نتوانستیم به آن برسیم. سه بار از حریف پیش افتادیم، حتی در ضربات پنالتی. در نهایت از نتیجه خوشحال نیستم. به عنوان یک مربی از شکست راضی نیستم. گل اول ما روی سرعت پاسکاری و عملکرد بسیار خوب بازیکنان بود. در نهایت بایرن بهتر بود و موقعیت های بهتری داشت.

 

خوشحالیم که در بین دو نیمه این نتیجه رقم خورده بود زیرا در نیمه دوم مستحکم تر بودیم و دفاع خیلی خوبی داشتیم. اگر بهتر کار کنیم، بایرن دشواری های بسیاری در مسیر خود خواهد دید. اگر توپ را زیاد لو بدهیم، فشار بیشترروی خودمان ایجاد می‌کنیم."

دیدگاه‌ها