کد خبر : 1452808 | 18 مرداد 1396 ساعت 02:02 | 86.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری سوپرکاپ اروپا

زیدان: نیمکت نشین کردن رونالدو آسان بود

رئال مادرید با هدایت زیدان امشب فاتح سوپرکاپ اروپا شد تا زیزو ششمین قهرمانی را در یک سال و نیم اخیر برای رئال به ارمغان بیاورد.

زیدان: نیمکت نشین کردن رونالدو آسان بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال یک نیمه کاملا برتر را برابر یونایتد با برتری 1-0 به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز یک گل دیگر توسط ایسکو به ثمر رساند تا 2-0 پیش بیفتد. گل لوکاکو فاصله را به حداقل رساند اما تلاش شیاطین سرخ در دقایق باقیمانده نتیجه ای نداشت تا رئال برای چهارمین بار فاتح سوپرکاپ اروپا شود.

 

 

1234019

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« کار بزرگی انجام دادیم و از کسب این قهرمانی خوشحالم. در نیمه اول تماشایی بودیم و کاملا برتر از حریف ولی در نیمه دوم کمی از کنترل توپ مان کاسته شد و یونایتد بیشتر فشار آورد که البته طبیعی بود. این یک جام مهم برای ما بود و باید بگویم که فصل را به بهترین شکل ممکن شروع کردیم.»

 

رمز موفقیت های رئال:« این موفقیت ها نتیجه تلاش زیاد بازیکنان، کادر فنی و همه کسانی که در اطراف تیم حضور دارند و زحمت می کشند، است. تنها استعداد کافی نیست بلکه باید تمرین کرد و سختی کشید.»

 

 

1234020

 

 

نیمکت نشینی رونالدو:« برای من کار دشواری نبود چرا که سه جلسه با تیم تمرین کرده بود ولی مهم بود که روی نمیکت و با ما باشد. در اواخر بازی او را وارد زمین کردم تا در شرایط بازی قرار بگیرد. شرایط رونالدو خوب است و از حالا به بازی یکشنبه برابر بارسلونا فکر می کند.»

 

تمدید ایسکو:« او شایسته تمدید قرارداد است. امشب یک گل زد و بازی بسیار خوبی ارائه داد. ایسکو روز به روز بیشتر پیشرفت می کند.»

 

 

دیدگاه‌ها