کد خبر : 1452824 | 18 مرداد 1396 ساعت 10:05 | 148.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین آسیب دیدگی شدید برای الماس اصفهان

قاسم حدادی فر به پایان خط رسید

ستاره و کاپیتان محبوب ذوبی‌ها با بدشانسی مجدد بار دیگر با پارگی رباط صلیبی مواجه شد تا فصل برای او پیش از شروع به پایان برسد.

قاسم حدادی فر به پایان خط رسید

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر، هافبک ذوب‌آهن بعد از ماهها مدارا با زانوی حساس و آسیب دیده در شرایطی که به ترکیب ذوب آهن بازگشت که در کسی تصور نمی کرد بازیکنان سیاه جامگان از همان ابندای بازی اول لیگ قصد خشونت روی او را داشته باشند اما با گذشت ده دقیقه از بازی و تعدد خطاها حدادی فر از زمین بیرون آمد و در بازگشت مجدد به زمین با یک خطای دیگر ، دست خود را برای تعویض بالا برد .اوکه در دیدار هفته گذشته تیمش غایب بود، وضعیتش پس از تست‌های پزشکی مشخص شد وبر همین اساس خبر می‌رسد مصدومیت این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی بوده است.


این سومین پارگی رباط صلیبی ستاره خط میانی ذوب آهن محسوب می‌شود تا او نیز مثل محرم نویدکیا ستاره بزرگ فوتبال  اصفهان در سپاهان به مرحله خداحافظی از فوتبال نزدیکتر شود . حدادی فر که در فصل گذشته نیز با توجه به پارگی رباط صلیبی مقطع زیادی از فصل را از دست داده بود، اکنون با بزرگترین چالش دوران بازیگری نزدیک شده و شاید تک مسابقه افتتاحیه لیگ هفدهم آخرین بازی زندگی حرفه ای او باشد .


او در سن 34 سالگی دوباره باید چندماهی را بیرون بنشیند و به جراحی و نقاهت اختصاص بدهد و البته مشخص نیست که در بازگشت در چه فرمی خواهد بود . قاسم که روزنامه نگاران اصفهانی لقب الماس را به او داده اند ، در روزهای سختی به سر می برد و شاید خداحافظی اجباری سرنوشت پیش روی این مغز خوش نقش فوتبال ما باشد .

دیدگاه‌ها