کد خبر : 1453236 | 19 مرداد 1396 ساعت 22:33 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری منشا؟! این یک مساله خانوادگی است

برانکو: امیدوارم طارمی بازهم آقای گل شود

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان در نیمه دوم تفکرشان را تغییر دادند و به پیروزی رسیدیم.

برانکو: امیدوارم طارمی بازهم آقای گل شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد در نیمه مربیان با زدن سه گل نفت تهران را شکست داده و با 9 امتیاز به صدر جدول برسد.

 


ما پرسپولیسیم و باید ببریم


برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی پرگل تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری پایان بازی گفت:« مناسبت روز خبرنگار را به تمام اهالی رسانه تبریک می گویم. درباره بازی با نفت  باید بگویم هشدار داده بودم که این بازی متفاوت با سوپر جام است و نیاز به دقت و تمرکز دارد. اعلام کردم می‌بریم نه به این خاطر که حریف را دست کم بگیریم بلکه ما پرسپولیسیم و هر بازی باید برای برد برویم.»

 


کار سختی داریم


برانکو در ادامه با بیان اینکه تیمش برای ادامه صدرنشینی  در هفته های آینده کار سختی دارد گفت: «اصلا کارمان راحت نیست و تمام تیم‌ها می آیند تا ما را غافلگیر کنند. بعد از نیمه اول که راضی نبودم، بازیکنان تمام تلاششان را کردند. ما ضعف تاکتیکی داشتیم. در نیمه دوم گل زودهنگام و تعیین کننده‌ای زدیم. بازیکنانم در نیمه دوم تفکرشان را تغییر دادند و با پاسکاری به گل رسیدند.»


او اضافه کرد: «برنامه ما در لیگ خیلی فشرده بود. ما مقابل فولاد با مشکل مواجه شدیم. آن بازی یک داربی کوچک بود. اما داربی اصلی ما مقابل تراکتورسازی برگزار شد. ما سال قبل هم  این تیم را به سختی بردیم .»


برانکو گفت: « یک داربی دیگر ما با نفت قهرمان جام حذفی بود. ما دو بازی مهم را پشت سر گذاشتیم و آن چیزی که ما را خوشحال می‌کند استقبال تماشاگران و تشویق آن‌ها از دقیقه یک تا ۹۰ است.»

 


امیدوارم طارمی بازهم آقای گل شود


برانکو در ادامه درباره اینکه تیمش در نیمه دوم به فرم گذشته خود بازگشت گفت:‌ «در نیمه اول اشتباه بازی کردیم. کار تاکتیکی کم کردیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.»


سرمربی پرسپولیس با اشاره به گلزنی طارمی در این دیدار هم گفت:« طارمی با گلهایی که در این بازی زد راه افتاد و انتظار داریم عناوین سال‌های قبلش را تکرار کند.»

 


منشا؟ مساله خانوادگی است


بعد از پایان بازی پرسپولیس این خبر به گوش رسید که گادوین منشا به دلیل نارضایتی از پاس ندادن بازیکنان در شادی تیمش شرکت نکرده و اعتراضش را با ایگورپانادیچ مربی پرسپولیس درمیان گذاشته است. برانکو دراین باره گفت:« فکر نمی‌کنم صحبت بازیکن با مربی ممنوع باشد؟ مخصوصا اگر بعد از برد این اتفاق بیفتد. این که صحبتی میان منشا و مربی تیم انجام شده اصلا اشکالی ندارد. در پرسپولیس هر صحبتی که با بازیکن می‌کنیم بین خودمان است. این مسائل درون تیم است و نیازی نیست که بخواهیم در بیرون مطرح کنیم.»

دیدگاه‌ها