کد خبر : 1453380 | 20 مرداد 1396 ساعت 18:35 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: حالا می توان مسی را از بارسلونا خرید

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد شایعات جدایی کوتینیو و دیدار اول تیمش برابر واتفورد صحبت کرد.

کلوپ: حالا می توان مسی را از بارسلونا خرید

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که اخبار و شایعات حول محور پیوستن کوتینیو به بارسلونا می چرخد، لیورپول خود را برای فصل جدید لیگ برتر و دیدار مقابل واتفورد آماده کرده است.

 

امکان فروش کوتینیو به بارسلونا: "موضوع بسیار ساده است. امکان فروش کوتینیو وجود ندارد. در بارسا برای مسی رقم آزادسازی 300 میلیون یورویی تعیین شده است و تا مدتی پیش پرداخت این رقم غیرممکن بود. انگار این رقم را به صورت تصادفی انتخاب کرده اند اما حالا پرداخت چنین ارقامی امکان پذیر شده است.

 

 

1234196

 

 

وقتی مالکان باشگاه چیزی در مورد کوتینیو می گویند آن صحبت سندیت دارد. از ابتدای کارم هرگز مشکلی با مالکان لیورپول نداشته ام و هدف ما خوشحال کردن هوادارانمان است".

 

امکان شکایت بارسا از پی اس جی به خاطر عدم رعایت فیرپلی مالی: "بعید می دانم چنین اتفاقی رخ بدهد زیرا انتقال بین سطوح بالا توافق شده و حالا نیمار بازیکن پاری سن ژرمن است.

 

150 یا 550 میلیون یورو؛ باشگاه ها در این رابطه تصمیم می گیرند و حالا چون برای اولین بار است این اتفاق رخ داده تبدیل به موضوع بحث شده است."

 

دیدار برابر واتفورد: "همگان سال گذشته دیدند که مارکوس سیلوا در این تیم چه اتفاقاتی رقم زد و حالا نیز آنها در خانه و برابر هواداران بازی می کنند که کار را برایشان راحت تر خواهد کرد. ما نیز می دانیم که چه زمان باید حمله کرده و در چه مقطعی باید از دروازه خود دفاع کنیم."

 

 

1234446

 

 

امکان استفاده از محمد صلاح: "در وهله اول باید بگویم که همه ما از توانایی های او آگاه هستیم و بسیاری از توانایی های صلاح به صورت طبیعی در سبک بازی او وجود دارد پس وی راحت تر می تواند از انها در جریان بازی استفاده کند.

 

تا به حال چند بار با وی صحبت کرده ام اما نمی خواهم خیلی سریع خواسته هایم را به وی تفهیم کنم. سبک بازی صلاح به شکلی است که می تواند برای دیگر بازیکنان ایجاد فضا کند و ما نیز همین را از او می خواهیم."

دیدگاه‌ها