کد خبر : 1453435 | 20 مرداد 1396 ساعت 21:28 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد بازی سیاه جامگان را انجام داد

میثاقیان: این باخت صددرصد تقصیر من است

اکبر میثاقیان سرمربی سیاه جامگان با اشاره به بازی خوب تیمش در دیدار مقابل فولاد علت شکست تیمش را خواست خدا اعلام کرد.

میثاقیان: این باخت صددرصد تقصیر من است

به گزارش "ورزش سه"، میثاقیان حرف هایش را با این جمله آغاز کرد: بازیه دیگه!


او ادامه داد: این هفته به خاطر اینکه باختیم خیلی برایم سخت است ولی همه از میثاقیان توقع دارند همه تیم ها را ببرد. این توقع خیلی خوب است و من چقدر مورد اعتمادم که مردم این درخواست را از من دارند. بازی خیلی سختی بود به تیم فولادخوزستان واقعا تبریک می گویم. دقیقا بازی ما را تیم فولاد بازی کرد.


میثاقیان درباره حملات تیمش در نیمه دوم چنین گفت: ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و شانس های زیادی برای گلزنی داشتیم اما خواست خدا بود که ببازیم تا بچه ها بفهمند سکه فوتبال یک روی دیگر هم دارد. باز هم تاکید می کنم  فقط خواست خدا بود.


او درباره اینکه آیا از بازیکنانش ناراحت هست یا نه گفت: همین بچه ها بهترین بازی را در رشت کردند و من از آنها ممنونم و این باخت گردن من است و شک نکنید که صددرصد تقصیر من است.


سرمربی سیاه جامگان در مورد وقت کشی های حامد لک هم گفت: داور بازی اولین تجربه لیگ برتری بود و باید به این داور جوان کمک می کردیم ولی من بهانه نمی آوردم چون ما بازی را باخته ایم.


میثاقیان سپس حرف هایش را اینطور ادامه داد که: من دوست دارم وقتی هم که می بازم زیاد حرف بزنم تا نگویید او فقط موقع برد حرف می زند. تیم ما تیم خوبی است و امروز باید 7 امتیازی می شدیم.

دیدگاه‌ها