کد خبر : 1453494 | 21 مرداد 1396 ساعت 00:32 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

حق ما سه امتیاز بود نه یک امتیاز؛

تارتار: فروزان ٥٠ درصد تیم ماست

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که بازیکنان قدیمی و جدید تیم به خوبی با هم هماهنگ شده اند.

تارتار: فروزان ٥٠ درصد تیم ماست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار کرد: چند سال در سپاهان بازی کرده‌ام و از اصفهان خاطرات خوبی دارم. برای سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم. جا دارد همینجا از داور مسابقه هم تشکر کنم که علیرغم اینکه در زمین حریف قضاوت می کرد و سپاهانی ها برای پیروزی تحت فشار قرار داشتند، به خوبی از عهده ی اداره بازی برآمد و قضاوت عادلانه ای داشت.

تارتار در ادامه با ابراز ناراحتی از مصدومیت حدادی فر افرود: برای قاسم حدادی‌فر بازیکن ارزشمند ذوب‌آهن آرزوی سلامتی دارم. او باید با طبیعت بی‌رحم فوتبال مبارزه کند و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردد.

تارتار با بیان اینکه بازیکنان پارس جنوبی به جایی رسیده‌اند که سپاهان را در خانه خودش تحت فشار قرار می‌دهند، گفت: ضمن احترام به سپاهان باید بگویم که ما استحقاق برد داشتیم و حتی پنالتی خود را از دست دادیم. سپاهان هم بازی جوانمردانه‌ای انجام داد و امیدوارم در ادامه فصل موفق باشد.


سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد عملکرد سپاهان بیان داشت: هر چهار مدافع سپاهان بازیکنان جدید هستند و این تیم دروازه‌بان اصلی خود را هم در اختیار ندارد و هماهنگ کردن یک خط دفاعی جدید مشکل است. سپاهان تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد. کارنامه کرانچار مشخص است و سابقه خوبی دارد.


وی در مورد شرایط تیم پارس جنوبی ادامه داد: در هر سه بازی قبلی خوب عمل کردیم. نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ درصد بازیکنان ما سال گذشته در کنار هم بازی کرده‌اند و با تفکرات من آشنا هستند. بازیکنان جدید هم خوب عمل کرده‌اند و از آنها راضی هستم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و به نظر من عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود.


تارتار در مورد اینکه به نظر می‌رسید دروازه‌بان‌های سپاهان و پارس جنوبی شرایط متفاوتی را در این دیدار تجربه کردند و هرچه فروزان مطمئن بود، صدقیان شرایط متفاوتی را تجربه کرد گفت: ما مربیان روی پست دروازه‌بان حساسیت زیادی داریم. ۵۰ درصد یک تیم دروازه‌بان است و ۵۰ درصد دوم، ۱۰ بازیکن دیگر هستند. امروز محسن فروزان اگرچه یک گل دریافت کرد اما عکس العمل های خیلی خوبی داشت و در کسب این یک امتیاز ما را یاری کرد. قطعا حضور چنین دروازه‌بانی به ما در آینده نیز کمک میکند تا بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم. محسن فروزان را به خدمت گرفتیم چون شناخت خوبی از او داشتیم و از دروازه‌بان‌های خوب ایران است.


سرمربی تیم پارس جنوبی افزود: در بازی امروز دیدید که دروازه‌بان جوان سپاهان که جایگزین صدقیان شد پنالتی ما را مهار کرد و جوان آینده‌داری است.

دیدگاه‌ها