کد خبر : 1453551 | 21 مرداد 1396 ساعت 10:43 | 46.2K بازدید | 1 دیدگاه

به بهانه آغاز درخشش مرد سال آسیا در پیراهن آبی؛

ژیمناست ازبک قلب‌ها را می‌رباید

هافبک ازبک استقلال با ثبت یک گل سه امتیازی درخشش خود با پیراهن استقلال را آغاز کرد.

ژیمناست ازبک قلب‌ها را می‌رباید

به گزارش "ورزش سه"، مرد سال فوتبال آسیا در سال های 2008 و 2011 با نیم فصل تاخیر درخشش خود در ترکیب استقلال را آغاز کرده است. هافبک سرشناس و گران قیمتی که با داستانی عجیب به فوتبال ایران آمد، در نیم فصل به دلیل مشکلات آبی ها برای جذب بازیکن از این تیم دور ماند و به سپاهان رفت.


با پایان فصل دردسرهای بازگشت این هافبک ازبک آغاز شد. چپاروف در صحبت هایی که البته مشخص نشد موضع او یا مدیر برنامه هایش بود، اعلام کرد که در ایران برای سپاهان بازی خواهد کرد و اگر استقلال اجازه جدایی به او ندهد، از فوتبال کناره گیری می کند. کادرفنی استقلال نیز نسبت به این موضوع موضع گیری صریحی داشتند تا این کش و قوس های بیش از سه هفته چپاروف را از تمرینات استقلال دور کند. هافبک ازبک آبی ها در نهایت در روزهایی که استقلال در ایروان حضور داشت به این تیم پیوست و بعد از چند جلسه تمرین در کشور ارمنستان برای آبی ها کمتر از یک هفته تا شروع لیگ به تهران بازگشت تا تمرینات پیش فصل را از دست بدهد.


با این وجود اما حضور کمتر از 20 دقیقه ای او برابر نفت آبادان به هواداران استقلال نشان داد که چرا علیرضا منصوریان به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن این بازیکن نبوده است. هافبک کهنه کار ازبک برابر نفت آبادان با حضور خود به کل ریتم بازی آبی ها را تغییر داد و در دیدار برابر استقلال خوزستان در هفته دوم نیز یکی از بهترین های استقلال بود.


دوندگی قابل قبول در مرکز زمین، نزدیک بودن همیشگی به بازیکن صاحب توپ، پاس های به موقع عرضی و طولی، ضربات ایستگاهی و البته شوت زنی ویژگی های چپاروف در ترکیب استقلال است. بازیکنی که باعث شد تا شجاعیان برای حضور در زمین مسابقه به سمت راست خط حمله منتقل شود و فعلا پست شماره 10 ترکیب استقلال، در اختیار بازیکن شماره 20 این تیم است.


چپاروف که احتمالا آخرین سال فوتبالی خود را پشت سر می گذارد، با گذشت 3 بازی ابتدای فصل جایگاه مستحکمی در ترکیب استقلال دارد و می تواند با ادامه این روند تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی استقلال در مسیر موفقیت در لیگ هفدهم باشد.

 

 

دیدگاه‌ها