کد خبر : 1453568 | 21 مرداد 1396 ساعت 11:15 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه داوری تاثیرگذار در اولین بازی فصل

گل سوم آرسنال مردود بود؟ (عکس)

تصاویر آهسته نشان می‌دهد که آرسنال در روزی که توانست بازگشتی رویایی رقم بزند، کمی خوش شانس نیز بود و از کمک داوری بهره برد.

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها دو بار توانستند نتیجه بازی را به نفع خود برگردانند تا در نهایت 4-3 لسترسیتی را در اولین بازی لیگ برتر فصل جدید شکست دهند. با این حال، گل سومی که آنها به ثمر رساندند کمی مشکوک بود.

 

توپ در ابتدا برای اوزیل ارسال شد و اوزیل توپ را مهار کرد و یک ضربه کرنر گرفت. ضربه کرنر سپس طی فعل و انفعالاتی توسط  آرون رمزی به گل تبدیل شد و آرسنال بازی را به تساوی کشاند. با این حال، تصاویر آهسته نشان می‌دهد که اوزیل با خطای هند توپ را مهار کرد و سپس کرنر گرفت.

 

این در حالیست که داور تسلط کامل بر روی صحنه داشت و به خوبی می‌دید که اوزیل با استفاده از دستش توپ را استپ کرده ولی تصمیمی در این رابطه نگرفت. این انفعال داور، با انتقاد شیکسپیر، سرمربی لستر نیز همراه بود. او در این رابطه گفت:" اگر به گل سوم نگاه کنید، کمی ناراحتم که یک خطای هند گرفته نشد و همان صحنه در ادامه منجر به گل شد. باید همیشه به نکات مثبت نگاه کرد ولی با توجه به نتیجه، خیلی چیز مثبتی وجود ندارد."

 

1234613

دیدگاه‌ها