کد خبر : 1453675 | 21 مرداد 1396 ساعت 17:55 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان قدیمی باید هوای بازیکنان جدید را داشته باشند

کرمانی مقدم: پاس ندادن به منشا را قبول ندارم

مرتضی کرمانی مقدم گفت: « با این روندی که پرسپولیس دارد این تیم می تواند باردیگر قهرمان لیگ برتر شود.»

کرمانی مقدم: پاس ندادن به منشا را قبول ندارم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در سومین بازی فصل هم به پیروزی رسید تا با 9 امتیاز صدرنشین لیگ برتر باشد.


مرتضی کرمانی مقدم مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره شرایط پرسپولیس گفت:« تیم خداراشکر شرایطش خیلی خوب است. تیمی که از اولین هفته نتیجه بگیرد تیم خیلی خوبی است. »


او ادامه داد:« تیم در حال حاضر آماده است و نفرات خیلی خوبی هم دارد و از همه مهمتر اینکه از بازیهای اول دارد امتیازات کامل را می گیرد. فکر می کنم این روند تا آخر فصل ادامه داشته باشد و پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.»


 کرمانی مقدم همچنین درباره اینکه برانکو از ترکیب ثابت استفاده می کند و این می تواند به بی انگیزه شدن بازیکنان ذخیره منجر شود گفت:« بله ممکن است بازیکنان ذخیره کمی بی انگیزه شوند چرا که هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. اما این دیدگاه و سبک برانکو است و با همین روش توانسته بهترین نتایج را بگیرد. هرکسی یک تفکری دارد و باید به تفکرات برانکو احترام گذاشت ضمن اینکه او با همین تفکر تیم را قهرمان کرده و نتایج خوبی هم گرفته است.»


مهاجم سابق پرسپولیس درباره این موضوع که گفته می شود برخی بازیکنان به منشا و دیگر بازیکنان جدید پاس نمی دهند گفت:« من فکر نمی کنم چنین چیزی باشد. به عنوان کسی که فوتبال بازی کرده است چنین موضوعی را قبول ندارم. در پرسپولیس همه برای موفقیت تیم بازی می کنند و این حرف ها شایعه است.»


یکی از محبوب ترین ستاره های پرسپولیس در سال های قبل در پایان و در این باره که در زمان حضورش در پرسپولیس برخورد او و دیگر بزرگان با بازیکنان جدید چگونه بوده است گفت:« در تیمی که ما بودیم هربازیکن جدیدی به تیم می آمد کمکش می کردیم. در پرسپولیس این چیزها وجود نداشته و ندارد. اگر بازیکنی تازه وارد تیم می شود همه باید کمکش کنند نه اینکه جو برایش سنگین باشد.»

دیدگاه‌ها