کد خبر : 1454135 | 23 مرداد 1396 ساعت 19:38 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

جوان ها پاسخ اعتماد کولاکوویچ را دادند

قطر، آخرین قربانی والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران با نفرات ذخیره خود توانست 3 بر صفر از سد قطر عبور کند.

قطر، آخرین قربانی والیبال ایران

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست قزاقستان در سومین دیدار، صعود والیبال ایران به مسابقات جهانی قطعی شده بود و امروز شاگردان کولاکوویچ در آخرین دیدار خود در رقابت های انتخابی قهرمانی جهان به مصاف قطر رفتند.


در این دیدار که از ساعت 18 و با حضور 6 هزار تماشاگر اردبیلی برگزار شد، کولاکوویچ ترکیبی از نفرات ذخیره که کمتر در 3 بازی قبلی به میدان رفته بودند را به زمین فرستاد. فرهاد سال افزون، رضا قرا، مسعود غلامی، علی شفیعی، فرهاد نظری افشار، میلاد عبادی پور به همراه مهدی مرندی و علیرضا حیدری به عنوان لیبرو از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گرفته بودند و نفراتی چون معروف، موسوی، غفور و قائمی استراحت کردند.


ست اول که تقریبا برای 2 تیم پایاپای پیش می رفت، در نهایت با حساب 25 بر 22 به پایان رسید تا کولاکوویچ در ادامه نیز به شاگردان جوانش اعتماد کند. ست دوم با اقتدار بیشتری از سوی ایران همراه بود و بلندقامتان کشورمان با حساب 25 بر 19 توانستند از سد حریف خود عبور کنند.


در نهایت ست سوم با حساب 25 بر 18 به نفع ایران به پایان رسید تا تیم کشورمان بدون حتی واگذار کردن یک ست از 4 بازی خود مقتدرانه به مسابقات جهانی 2018 راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها