کد خبر : 1454433 | 25 مرداد 1396 ساعت 09:57 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

کریم در فهرست المپیاکوس مقابل ریکا

طلسم انصاری فرد امشب شکسته می‌شود؟

ملی پوش ایرانی المپیاکوس با وجود شایعات فراوان پیرامون جدایی از این تیم در فهرست بازی اروپایی این تیم برای مصاف امشب قرار گرفت.

طلسم انصاری فرد امشب شکسته می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال المپیاکوس یونان امشب در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا میزبان ریکای کرواسی است،دیداری که در ورزشگاه کارایسکاکی شهر آتن برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برای قهرمان یونان و طرفدارانش که تمام بلیت های ورودی را پیش خرید کردند، دارد.


در میان فهرست 20 نفره بازیکنان تیم المپیاکوس برای بازی امشب نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی نیز در میان نفرات دعوت شده برای این بازی حساس دیده می‌شود که از این جمع 2 بازیکن ساعتی قبل از بازی برابر حریف کروات از فهرست نهایی المپیاکوس خط خواهند خورد.


کریم انصاری‌فرد در 2 بازی قبلی تیم المپیاکوس برابر پارتیزان بلگراد صربستان از فهرست نهایی 18 نفره کنار گذاشته شده بود از همین رو باید منتظر ماند و دید سرمربی آلبانیایی با توجه به آسیب دیدگی مهاجم آفریقایی خود امشب از مهاجم ایرانی بهره خواهد برد تا طلسم اروپایی کریم بشکند یا نه؟


رسانه‌های ورزشی یونان در هفته‌های اخیر از جدایی مهاجم ایرانی و انتقال احتمالی او به پانیونیوس پس از بازی المپیاکوس برابر ریکا کرواسی خبر داده‌اند هر چند مقامات باشگاه المپیاکوس تاکنون واکنش رسمی درباره انتقال کریم انصاری‌فرد نداشتند.

دیدگاه‌ها